کد خبر: ۲۱۱۶۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک آبي‌-اناري‌ها معتقد است که هيچ کس نمي‌تواند جاي ژاوي را پر کند. او مي‌گويد سبک بازي بارسلونا با جدايي ژاوي تغيير خواهد کرد.

 

تيکي‌تاکا سبک خاص بازي بارسلوناست. اين تيم با مهره‌هايي همچون ژاوي، اينيستا و ليونل مسي به راحتي چنين سبک بازي را به نمايش مي‌گذارد. سسک فابرگاس معتقد است که با خداحافظي ژاوي از فوتبال بايد تيکي‌تاکاي بارسلونا هم تغيير کند؛ چرا که هيچ بازيکني نمي‌تواند جايگزين ژاوي در اين تيم شود.

فابرگاس در گفت‌وگويي که با شبکه تلويزيون "راک" اسپانيا داشت، گفت: خودم را جايگزين ژاوي نمي‌دانم؛ چرا که بازيکن بي‌نظيري است. سخت است بگويم هيچ بازيکني نمي‌تواند جاي ژاوي در بارسلونا را پر کند اما ناچاريم که اين حرف را بر زبان آوريم. کسي مي‌تواند در پست ژاوي بازي کند که از نظر ذهني در شرايط ايده‌آلي باشد.

فابرگاس تابستان دو سال پيش پس از کش‌وقوس‌هاي زيادي سرانجام از آرسنال جدا شد تا براي بارسلونا تيم سابق خود بازي کند. سران بارسلونا با اين بازيکن جوان قرارداد امضا کردند تا او پس از خداحافظي ژاوي بتواند جايش را در وسط زمين پر کند. فابرگاس گفت: چاره‌اي نداريم سبک بازي خود را تغيير دهيم. ژاوي يک عنصر تاثيرگذار براي بارسلوناست. بعد از جدايي او مجبوريم سبک بازي خود را تغيير دهيم. نمي‌دانم پس از جدايي ژاوي آيا سبک بازي ما بهتر از قبل خواهد بود يا بدتر. تنها مي‌دانم که چاره‌اي جز تغيير سبک بازيمان نداريم.

اين سخنان فابرگاس در حالي است که ژاوي 33 ساله چند روز پيش تاکيد کرد که فعلا به خداحافظي از مستطيل سبز فکر نمي‌کند؛ چرا که دوست دارد چند سال ديگر براي بارسلونا به ميدان برود.

آبي‌-اناري‌ها روزهاي خوشي را در رقابت‌هاي ليگا پشت سر نمي‌گذارند. اين تيم پس از شکست غيرمنتظره برابر وايادوليد به رده سوم جدول رده‌بندي سقوط کرد تا اختلافش با رئال مادريد صدرنشين به چهار امتياز افزايش يابد. البته شاگردان خراردو مارتينوي آرژانتيني در ليگ قهرمانان اروپا خوب کار کرده‌ و با حذف منچسترسيتي پر ستاره به دور يک چهارم نهايي صعود کردند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها