کد خبر: ۲۱۱۶۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست استقلال مي‌گويد دليل اصلي ناراحتي بازيکنان تيمش پس از باخت برابر الريان ناراحتي هواداران آبي‌پوشان پس از آن شکست بوده است.

 

ميرشاد ماجدي درباره شکست يک بر صفر تيمش برابر الريان گفت: فوتبال روي خوبش را به ما در آن ديدار نشان نداد. الريان در نيمه اول از تنها اشتباه ما استفاده کرد و به گل رسيد و اين درحالي بود که ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما گل نزديم. من احساس مي‌کنم آن آرامشي را که نياز داشتيم، در اين ديدار نداشتيم و مي‌شد با کمي آرامش در نيمه دوم به راحتي از فرصت‌هاي خودمان استفاده کنيم و به گل برسيم. ما حتي شانس زدن گل تساوي در دو دقيقه پاياني را هم داشتيم اما اين بازي از آن بازي‌هايي بود که روز ما نبود.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره هجمه ايجاد شده عليه مهدي رحمتي اظهار کرد: گل زدن در فوتبال از دو راه صورت مي‌گيرد يکي از درايت مهاجم است و ديگري از اشتباه حريف. رحمتي از بهترين‌هاي ايران است و در مسابقات زيادي براي ما پنالتي گرفته و موجب شده تا سه امتيازهاي زيادي را کسب کنيم و اگر در صدر جدول هستيم يکي از دلايلش درخشش‌هاي اوست. او هم يک روز اشتباه مي‌کند و يا به دليل نور نورافکن که به چشمش مي‌خورد اشتباه مي‌کند و تيم گل دريافت مي‌کند. اين يک اتفاق بود که براي رحمتي رخ داد و در کارنامه او چنين گل‌هايي به ندرت ديده مي‌شود و گلي که او دريافت کرد يک اتفاق نادر بود.

سرپرست استقلال اضافه کرد: رحمتي از نظر من برترين دروازه‌بان ايران است و نمي‌دانم گلي که الجزيره به الشباب زد را ديديد يا نه. مدافع الشباب در حاليک ه مهاجم الجزيره ميان او و دروازه‌بانشان قرار داشت پاس به عقب داد و براحتي مهاجم الجزيره دروازه الشباب را باز کرد. هيچ مربي‌اي پيدا نمي‌شود که به يک مدافع بگويد در آن شرايط پاس به عقب بدهد اما مي‌بينيد که اين اتفاق در آن بازي رخ مي‌دهد. اتفاقي هم که براي رحمتي رخ داد تنها يک اتفاق بود و نبايد اين همه هجمه عليه رحمتي به خاطر آن شکل بگيرد.

او در پاسخ به اين سوال که گويا اعضاي تيمش بعد از شکست برابر الريان بشدت ناراحت بودند و آيا تبعات اين ناراحتي به بازي با الجزيره هم مي‌کشد يا نه، بيان کرد: به هرحال شکست انسان را ناراحت مي‌کند و بعد از آن انسان به فکر فرو مي‌رود. وقتي شکست مي‌خوريد به ياد زحماتي که کشيديد مي‌افتيد و از طرفي به يادتان مي‌آيد که بايد پاسخگوي هواداران هم باشيد. ما زحمت مي‌کشيم تا آنها خوشحال باشند و اگر نتوانيم اين کار را کنيم، طبيعي است که ناراحت باشيم. ما دوست نداريم شرمنده هواداران باشيم. به هرحال بازي با الريان تمام شده و بعد از دو روز ريکاوري فکر، ما آماده يک مصاف جانانه برابر الجزيره هستيم.

ماجدي در پاسخ به سوالي درباره الجزيره عنوان کرد: بازي آنها برابر الشباب را ديديم. از مهاجمان و هافبک‌هاي طراح بسيار خوبي بهره مي‌برند. در بازي با آنها اگر روزمان باشد، مطمئنا مي‌توانيم آنها را شکست دهيم.

او در پاسخ به سوالي درباره ماجراي مربي‌گري مجيد صالح در تيم ملي و کنسل شدن آن گفت: به هرحال فوتبال ايران است و برنامه‌ريزي‌ها در آن دقيقه‌اي است. نمي‌دانم چقدر با آقاي صالح صحبت کرده‌ بودند و اطلاعات من هم در حد روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاست. ما هم مثل همه اعضاي خانواده استقلال از شنيدن اين خبر خوشحال شديم چون يکي از اعضاي اين تيم به تيم ملي رسيده است اما واقعا ما هم نمي‌دانيم که چه اتفاقي در اين ميان رخ داده است.

سرپرست استقلال در پايان با هشدار به هواداران تيمش در بازي با الجزيره که در روز چهارشنبه سوري برگزار مي‌شود اظهار کرد: سال گذشته هم اين مسئله را به شما خبرنگاران عزيز گفتيم و امسال هم اين مساله را مي‌گوييم که AFC جدي‌تر از سال گذشته نسبت به پرتاب مواد آتش‌زا واکنش نشان مي‌دهد. ما علاقمند به برگزاري بازي در روز سه شنبه نبوديم اما مجبوريم در آن تاريخ به ميدان برويم. از هوادران عزيزمان مي‌خواهم که با حضورشان در ورزشگاه از ما حمايت کنند و با تشويقشان به تيم روحيه دهند اما مراقب باشند که با پرتاب کوچک‌ترين ترقه‌اي، ما جريمه مي‌شويم و اين مسئله را ساده نبينند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها