کد خبر: ۲۱۱۲۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
در پي صعود تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا به مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، خراردو مارتينو سرمربي اين تيم گفت: پيروزي مقابل منچسترسيتي دشوار بود.

 

اين بازي با پيروزي دو بر يک بارسلونا پايان يافت و با توجه به پيروزي دو بر صفر اين تيم در ديدار رفت، بارسلونا به مرحله يک چهارم صعود کرد.

مارتينو در پايان اين بازي و در گفتگويي مطبوعاتي گفت: بازي مقابل منچسترسيتي دشوار بود، ما مي‌بايست به مرحله بعدي صعود مي‌کرديم، به ويژه اينکه با حريفي سرسخت نيز روبه‌رو بوديم.

وي افزود: ابتداي نيمه دوم بدترين زمان بازي بود، اما واقعيت اين است که بارسلونا نمي‌تواند در طول نود دقيقه بر توپ و زمين مسلط باشد، آن هم مقابل تيمي با توانمندي‌هاي منچسترسيتي.

مارتينو افزود: اين پيروزي به ما فرصت مي‌دهد تا اعتماد به نفس خودمان را دوباره پيدا کنيم. سواي اينکه ما به مرحله بعدي صعود کرديم، شيوه صعود کردن نيز از اهميت بالايي برخوردار بود و اين موضوع امکان مي‌دهد تا در مرحله بعدي نيز با اعتماد به نفس بيشتري حضور پيدا کنيم.

مربي بارسلونا خاطر نشان کرد: ما با اين پيروزي توانستيم تصوير بدي که با شکست مقابل وايادوليد ارائه کرده بوديم، از بين ببريم. ما اگر مي‌توانستيم سير منطقي حرکت داشته باشيم، شايد الان در صدر جدول رده‌بندي لاليگا بوديم ، اما بارسلونا فراز و فرودهاي زيادي داشته است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، وي گفت: پيروزي مقابل تيم قدرتمندي نظير منچسترسيتي نشان مي‌دهد ما از آمادگي بالايي برخورداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها