کد خبر: ۲۱۱۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه دمشق با پایداری ملت، ارتش و رهبران خود در مقابل تروریسم خواهد ایستاد، تاکید کرد که نامزدی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری ضامن برقراری صلح و امنیت در سوریه است.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه در مصاحبه با خبرگزاری شینهوا تاکید کرد: نامزدی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در انتخابات آتی ریاست جمهوری ضامن واقعی برقراری امنیت و صلح در کشور است.

وی در ادامه افزود: ملت سوریه همان کسانی هستند که روند آینده سیاسی در کشور خود را تعیین می‌کنند.

مقداد با بیان اینکه هنوز زمان دور سوم مذاکرات ژنو 2 مشخص نشده است، گفت: ائتلاف مخالفان باید آنچه را که می‌خواهند، به ما بگویند و ما نیز حاضریم دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنها را بشنویم.

وی ادامه داد: بشار اسد با رهبری خود در دوره آتی ریاست جمهوری می‌تواند امنیت و ثبات واقعی را برای ملت سوریه به ارمغان بیاورد و کشور را به عنوان یک نیروی واقعی در منطقه از نو بسازد.

مقداد خاطرنشان کرد: نامزد شدن در انتخابات باید از طریق قانون اساسی صورت بگیرد که به تمامی سوری‌ها اجازه این حق را می‌دهد.

وی تاکید کرد: بشار اسد بهترین فرد برای رهبری سوریه است چرا که وی از زمان به دست گرفتن قدرت دستاوردهای زیادی را برای کشور محقق کرده است.

مقداد عنوان داشت: در صورتی که انتخابات برگزار شود تمامی شرایط برای شرکت شهروندان سوری در آن فراهم می‌شود اما درحال حاضر پیش‌نویس قانون کلی انتخابات در دست بررسی است. ما برای برگزاری یک انتخابات شفاف به مسائلی که در قانون اساسی سوریه آمده و همچنین قانون انتخابات احترام خواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت: سوریه هیچگاه عقب‌نشینی نخواهد کرد و با ملت، رهبران و ارتش خود در مقابل توطئه‌ها و تروریسم می‌ایستد و با پایداری بر تروریسم و تکفیر پیروز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها