کد خبر: ۲۱۱۱۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا سنگربان استقلال را به عنوان مقصر شکست خارج از خانه آبي‌پوشان مقابل نماينده قطر معرفي کرد.

 

سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در گزارشي از بازي‌‌هاي هفته دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان قاره کهن، نگاهي هم به بازي استقلال و الريان قطر انداخته است.

در گزارش AFC‌ از اين بازي که با پيروزي نماينده قطر به پايان رسيد، ‌آمده است: مهدي رحمتي با اشتباهي که در درون دروازه مرتکب شد، پيروزي خفيف يک بر صفر را به الريان در بازي برابر قهرمان 2 دوره ليگ قهرمانان آسيا تقديم کرد. در اين بازي که در ورزشگاه احمد بن علي برگزار شد، کالو اوچه از اشتباه دقيقه 12 رحمتي براي گشودن دروازه استقلال استفاده کرد تا زمينه ساز پيروزي قهرمان جام امير قطر شود.

در ادامه اين گزارش آمده است: استقلال تلاش داشت اشتباه دروازه‌بانش را براي مهار توپ ارسالي از سوي لوچو لوپس آرژانتيني که اوچه را در موقعيت گلزني قرار داد، جبران کند اما با وجود حرکات خطرناک توسط سوي اميرحسين صادقي و ابوبکر کبه که در هر يک از دو نيمه توپ را به تير دروازه الريان کوبيدند، نتوانست از شکست فرار کند تا دومين باخت خود در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کند. رحمتي در فاصله 5 دقيقه تا پايان بازي با يک واکنش خوب براي مهار ضربه چو يونگ هيونگ، تا حدودي اشتباه بزرگش را جبران کرد. او در دقايق پاياني بازي حتي جلو کشيد تا بلکه در ضربات کرنر گلي به ثمر برساند اما اين کار او هيچ فايده‌اي نداشت و مانع شکست استقلال که سال گذشته تا مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها صعود کرد، نشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها