کد خبر: ۲۱۰۷۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هدف دیدار کاترین اشتون با محکومان فتنه سال ۸۸ تقویت جریان نظام بود اما جمهوری اسلامی ایران در قلوب مردم ریشه دارد و مردم در مقطع‌های زمانی مختلف، طومار فتنه‌گران را درهم پیچانده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و دیدار وی با محکومان فتنه سال 88 اظهار کرد: در ابتدای کار باید به این مسئله توجه کنیم که کاترین اشتون قرار بود به همراه یک هیئت بزرگتر به ایران سفر کند که جمهوری اسلامی ایران با این موضوع موافقت نکرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل موافقت نکردن دولت با این هیئت چه بود، تصریح کرد: بدون تردید هیئت مدنظر کاترین اشتون تحت نظارت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و غرب بود و به دنبال سوء استفاده بودند که در مجموع جمهوری اسلامی با این مسئله مخالفت کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به دیدار کاترین اشتون با محکومان فتنه سال 88، اظهار کرد: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هیئت همراه وی در این سفر با برنامه وارد شدند و هدف از دیدار با محکومان فتنه نیز تقویت جریان ضد نظام است.

وی به دیدارهای قبلی هیئت‌های اروپائی با سایر محکومین فتنه نیز اشاره کرد و گفت: دیدارهیئت‌های قبلی اروپائی‌ها با فتنه‌گران نیز به خوبی نشان داد، آنها مسیر ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالک با بیان این که وزارات امور خارجه کشورمان باید در این مورد دقت کافی را اعمال می‌کرد، تصریح کرد: دیدار هیئت اروپائی با فتنه‌گران انجام شد اما باید به این موضوع واقف باشیم که جمهوری اسلامی در قلوب مردم ریشه دارد و مردم در مقطع‌های زمانی مختلف به گستاخی‌های استکبار پاسخ قاطع داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در سال 88 با حضور دشمن‌شکن خود و خلق حماسه 9 دی‌ماه، طومار فتنه‌گران و بیگانگان را در هم پیچاندند و در مقطع فعلی و آینده نیز به خوبی پاسخ دشمنان نظام را می‌دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حمایت مردم و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب راه سرافرازی و توسعه را ادامه می‌دهد و مجلس شورای اسلامی نیز بودن شک به این دیدار عکس‌العمل نشان می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها