کد خبر: ۲۱۰۷۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

همانطور كه در خبرها خوانده‌ايد مسئولان نهادهاي دولتي استان مازندران در هنگام حضور تيم فوتبال پرسپوليس در قائم‌شهر به ديدار اعضاي اين كاروان رفتند و براي رفع مشكلات احتمالي اعلام آمادگي كردند. از يك منظر اين شايد نشانگر مهمان‌نوازي مسئولان استانداري و ساير نهادهاي ذيربط و بي‌ربط باشد اما از منظري ديگر مي‌توان آن را يك نوع تبليغات ناپسند رسانه‌اي قلمداد كرد.

استقبال از كاروان پرسپوليس مي‌توانست كار پسنديده‌اي باشد اما در صورتي كه ابتدا مسئولان اين استان به تيم‌هاي در حال سقوط خود توجهي نشان مي‌دادند و فكري به حال شموشك، پرسپوليس شمال و يا مطرح‌ترين آنها يعني نساجي قائم‌شهر مي‌كردند. پرسپوليس شمال امروز در شرايطي جدي‌ترين كانديداي سقوط به ليگ دسته دوم تلقي مي‌شود كه بسياري از بازيكنان خود را در ابتداي نيم فصل دوم به دليل بي‌پولي از دست داده و اگر معجزه‌اي رخ ندهد به يك دسته پايين‌تر سقوط مي‌كند. به‌طور حتم مسئولان استاني اگر توجهي كه به پرسپوليس تهران دارند را به همنام قائم‌شهري‌اش داشتند، بي‌شك حال و روزش اين نبود.

راستي آقاي استاندار از حال و روز شموشك خبر دارد؟ اجازه بدهيد اصلاح كنيم؛ باشگاه منحله شموشك نوشهر!

آقاي استاندار مي‌داند نساجي قائم‌شهر سال‌هاست در هفته‌هاي پاياني به طرز عجيبي از صعود به ليگ برتر باز مي‌ماند؟

آقاي استاندار مي‌داند دستي كه امروز براي استقبال از پرسپوليس تهران تكان مي‌دهد را فردا بايد در بدرقه پرسپوليس قائم‌شهر تكان بدهد؟

... و در آخر اينكه آقاي استاندار مي‌داند چراغي كه به خانه رواست، به مسجد حرام است؟!

همه اينها را اگر نمي‌داند كاش بداند همين حالا در هر تيم ليگ برتري دست‌كم چند تن از تاثيرگذارترين بازيكنان آن را بازيكنان مازندراني تشكيل مي‌دهند. كاش بداني آقاي استاندار!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها