کد خبر: ۲۱۰۵۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فيلم‌ بازي‌هاي الريان قطر را ديده‌ايم و به شناخت خوبي از الريان رسيده‌ايم.
آرش برهاني در خصوص وضعيت استقلال پيش از بازي با الريان قطر گفت: پيش از صحبت درباره الريان بايد بگويم که باخت ما به تيم الشباب حق استقلال نبود البته آنها تيم خوبي بودند اما ما متأسفانه نتوانستيم از موقعيت‌هايي که به دست مي‌آوريم استفاده کنيم و يک گل خيلي غافلگيرانه خورديم اما فوتبال همين است و اميدوارم که در بازي قطر که فردا انجام مي‌شود بتوانيم آن بازي را جبران کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: خوشبختانه ما هميشه توانسته‌ايم از الريان امتياز بگيريم و يک امتياز يا 3 امتياز را از اين تيم گرفته‌ايم و اميدوارم اين بار هم اين اتفاق بيفتد و دست پر به تهران بازگرديم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه استقلال در ليگ قهرمانان سال گذشته در بازي‌هاي بيرون از خانه بهتر نتيجه مي‌گرفت و آيا در ليگ قهرمانان امسال هم اين موضوع تکرار مي‌شود، اظهار داشت: انشاء‌الله که همين طور است. اميدوارم بتوانيم با 3 امتيازي که از دست داديم روحيه‌مان را از دست ندهيم و در قطر اين موضوع را جبران کنيم و بتوانيم 3 امتياز به حسابمان واريز کنيم و نماينده خوبي براي کشور ايران باشيم.

برهاني در پاسخ به اين سؤال که چقدر از الريان قطر شناخت داريد، گفت: فيلم‌ بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ايم و به شناخت خوبي از الريان رسيده‌ايم.

وي درباره بازيکنان مصدوم استقلال که در اين فصل همراه اين تيم نبودند، و اينکه حالا آندرانيک تيموريان هم به اين جمع اضافه شده، تصريح کرد: هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري رسيده‌اند و اميدوارم که تيموريان هم بتواند زودتر به تيم اضافه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها