کد خبر: ۲۱۰۴۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
وزير دادگستري گفت: تحويل منافقان جنايتكار به ايران نيازي به درخواست ندارد اما اگر وزير دادگستري عراق اينگونه پيشنهاد كرد ما مجدداً به طور رسمي درخواست مي‌كنيم تا آنها را به دادگاه‌هاي ما تحويل دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا، حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي روز گذشته در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالي مبني براعلام نظر وزير دادگستري عراق درخصوص تحويل منافقان به ايران در صورت درخواست وزير دادگستري ايران، اين مطلب را بيان كرد. پورمحمدي افزود: اين افراد جنايتكار و مجرمند و بايد به دادگاه‌هاي ما تحويل داده شوند تا به تخلفات آنها رسيدگي كنيم كه اين امر نياز به درخواست خاص ما ندارد ولي اگر چنين چيزي مطرح باشد اين درخواست را تجديد خواهيم كرد.

وزير دادگستري تصريح كرد: منافقين به مردم ايران خيانت كردند، حقوق آنها را زير پا گذاشتند و هزاران نفر از شهروندان مان را ترور كردند. پورمحمدي ادامه داد: اينها به اموال عمومي ايرانيان نيز آسيب زدند و به دشمنان ما كمك كردند؛ از اين رو به جرايم آنها بايد به طور ويژه رسيدگي شود. وزير دادگستري تأكيد كرد: به خاطر احقاق حقوق ملت ايران و اجراي عدالت اين منافقان بايد به مجازات خود برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها