کد خبر: ۲۱۰۲۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی بارسلونا پس از شکست برابر وایادولید می‌گوید برای جبران این شکست باید هر طور شده رئال مادرید را در ال‌کلاسیکو شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در هفته‌ بیست و هفتم لیگا در خانه وایادولید با یک گل شکست خورد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دهد.

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از دومین شکست متوالی تیمش در بازی‌های خارج از خانه گفت: نقطه ضعف ما در بازی برابر وایادولید این بود که بازیکنان هیچ طرز تفکری نداشتند و با این شرایط پا به این مسابقه گذاشتند. به هیچ وجه نتوانستیم بازی کاملی از خودمان نشان دهیم و همین باعث شد تا پذیرای این شکست شویم. امشب آن بارسلونای همیشگی نبودیم. بازیکنان حمایت خوبی از همدیگر نکردند و نتوانستیم از فضاهای به وجود آمده و خط دفاع حریف استفاده کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم هیچ وقت حریفی را دست کم نگرفتم. چه آن حریف تیم صدرنشین باشد و یا تیم در حال سقوط. اکنون این بازی تمام شده است و ما باید به فکر مرتفع کردن مشکلاتمان باشیم. مهاجمان ما برابر وایادولید عملکرد همیشگی خودشان را ادامه ندادند. آنها انگار اطلاعی از حریف نداشتند. اکنون پانزده روز تا ال کلاسیکو زمان باقی مانده است و هر طور که شده باید در مادرید به پیروزی برسیم تا بتوانیم شکست در این دیدار را جبران کنیم. اگر در ال‌کلاسیکو بارسلونای همیشگی باشیم کسب سه امتیاز دور از دسترس نخواهد بود. البته باید با فشردگی بازی‌ها کنار بیاییم. ما در لیگ قهرمانان اروپا یک بازی حساس با منچسترسیتی خواهیم داشت و پس از آن باید در خانه از اوساسونا پذیرایی کنیم که این دو بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. آنچه مشخص است این است که تیم ما برابر وایادولید نمایش خوبی نشان نداد و برای جبران اختلاف با صدر جدول باید رئال مادرید را در ال کلاسیکو شکست دهیم.

سرمربی بارسلونا درباره دومین شکست پی در پی تیمش در بازی‌های خارج از خانه گفت: این شکست نشان دهنده تغییر وضعیت در لیگ اسپانیا است. همه تیم‌ها به پیروزی و کسب امتیاز نیاز دارند و اگر نتوانید به خوبی برای یک مسابقه آماده شوید و یا مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی شوید، امتیاز از دست خواهید داد.

بارسلونا در هفته‌ آینده در ورزشگاه نوکمپ پذیرای اوساسونا خواهد بود. این تیم در حال حاضر با 63 امتیاز در رده سوم جدول لیگ اسپانیا قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها