کد خبر: ۲۱۰۲۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آتلتيکو مادريد تيمش را شايسته پيروزي برابر سلتاويگو دانست

آتلتيکو مادريد در هفته بيست‌وهفتم ليگا با سه گل برابر ميزبانش سلتاويگو به پيروزي رسيد تا با 64 امتياز به رده دوم جدول رده‌بندي صعود کند.

سيمئونه در نشست خبري بعد از بازي تيمش را شايسته پيروزي دانست. او گفت: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و بر اين باورم که شايسته پيروزي در اين ديدار بوديم. تمام تمرکز ما روي همين ديدار بود و اصلا به بازي حساس برابر ميلان در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فکر نکرديم؛ چرا که زمان کافي را براي فکر کردن درباره اين ديدار داريم. ديدار حساسي برابر ميلان پيش رو داريم و بايد نهايت تلاش خود را براي صعود به کار بريم.

ستاره آتلتيکو مادريد در ديدار برابر سلتا ويگو داويد ويا، مهاجم سابق آبي - اناري‌ها بود که دو گل به ثمر رساند. سيمئونه به ستايش از ويا پرداخت و گفت: ويا دو گل در اين ديدار به ثمر رساند و من اصلا تعجب نکردم و غافلگير نشدم چرا که او مهاجم بسيار خوبي است و تجربه زيادي دارد. ويا در زمين بسيار فعال است و مدام در حال رفت و برگشت است همين موضوع باعث شده تا مهاجم توانايي باشد.

ويا که فصل گذشته با بي مهري از بارسلونا جدا شد تا براي تيم دوم شهر مادريد به ميدان برود پس از پايان بازي گفت: خوشحالم که با دو گلي که به ثمر رساندم زمينه پيروزي تيمم را فراهم کردم. مهم پيروزي تيم است نه گل زدن من. اميدوارم در ديدارهاي آينده هم به پيروزي برسيم. تمام ديدارهاي براي ما مهم و حساس هستند و بايد با تمرکز بالا به ميدان برويم. آتلتيکو مادريد اين توانايي را دارد که به صدر جدول رده‌بندي هم صعود کند. اميدوارم اين اتفاق در هفته‌هاي آينده رخ دهد. آينده براي آتلتيکو مادريد است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها