کد خبر: ۲۱۰۲۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
با پيگيري‌هاي مديرعامل استقلال قرار است به زودي مطالبات مهاجم اين تيم و دروازه‌بان سابق آبي پوشان پرداخت مي‌شود.

در دو روز گذشته علي فتح الله زاده مديرعامل استقلال يکي از مواردي که در حال پيگيري آن بوده است برطرف شدن مشکل محمد قاضي و وحيد طالب لو بوده است.

به گزارش فارس، وحيد طالب لو از سه سال قبل از باشگاه استقلال طلب دارد و محمد قاضي علاوه بر طلبي که از استقلال دارد از تيم هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن هم طلب دارد.

روز گذشته علي فتح الله زاده در همين خصوص ديداري با مهدي تاج رئيس سازمان ليگ داشت تا بتواند مشکل اين دو بازيکن را حل کند.

در همين راستا علي فتح الله زاده اظهار داشت: قاضي به غير از استقلال از باشگاه هاي ذوب آهن و پرسپوليس هم طلب دارد. ما قرار است صحبت هايي با پرسپوليس داشته باشيم تا همان طور که استقلال بايد به سيد صالحي و ميثم حسيني پول بدهد پرداخت مطالبات اين بازيکنان را با هم مبادله کنيم تا مشکل هر سه بازيکن حل شود. صحبت هايي مطرح شده و قرار است به زودي اين مسئله را حل کنيم.

وي افزود: اما در مورد وحيد بايد بگويم که او سه سال است که از استقلال پول مي خواهد و اين شوخي نيست و در اين مدت اصلاباشگاه را اذيت نکرده و هيچ مصاحبه اي هم عليه باشگاه نداشته اشت. او اکنون تيم هم ندارد و من نمي توانم نسبت به وضعيتي که دارد بي تفاوت باشم. به همين دليل با تاج صحبت کردم تا از محل درآمدهاي استقلال طلب طالب لو را بدهيم. اقداماتي در حال انجام است تا پول او را هم بدهيم. او بازيکن باشخصيتي است و حقش است که پولش را بگيرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها