کد خبر: ۲۱۰۰۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست استقلال با بيان اين که همه بايد در چارچوب قواعد باشگاه مصاحبه کنند، مي‌گويد بازيکنان تيمش بايد متوجه باشند که در شرايط فعلي از صحبت‌هاي آنها مي‌تواند صد جور برداشت اشتباه صورت گيرد.
ميرشاد ماجدي درباره آخرين وضعيت تيمش پيش از سفر به قطر براي ديدار با الريان گفت: تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و جز تيموريان ساير ملي‌پوشان به جمع ما اضافه شده‌اند. آماده يک بازي خوب برابر الريان هستيم و امروز آخرين تمرين‌مان را پيش از سفر به قطر انجام مي‌دهيم. انشاءالله روز يکشنبه ظهر تهران را به مقصد قطر ترک مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره جمشيديان و اين که آيا آبي‌پوشان را در اين سفر همراهي مي‌کند يا خير اظهار کرد: جمشيديان امروز در تمرين شرکت مي‌کند و تکليف حضورش در قطر به طور قطع مشخص مي‌شود. پزشکان ما درباره او امروز نظر قطعي‌شان را مي‌دهند و مشخص مي‌شود که او مي‌تواند ما را در اين سفر همراهي کند يا خير.

سرپرست استقلال درباره وضعيت قاضي هم گفت: مشکل خاصي در اين ميان وجود نداشت. قاضي مي‌خواست با آقاي فتح‌الله‌زاده صحبت‌هايي داشته باشد و پس از اين که صحبت کرد با آقاي قلعه‌نويي هم صحبت‌هايي داشتد و با کسب اجازه به تمرينات ما اضافه شد.

او در پاسخ به سوالي درباره اظهارات اکبرپور و واکنش باشگاه استقلال بيان کرد: به هر حال در هر باشگاهي يک سري قوانين وجود دارد و همه اعضاي باشگاه از سرمربي تا بازيکن و سرپرست بايد به انجام آن ملزم باشند. ما بايد طبق شاخصه‌هاي باشگاه پيش برويم و وقتي صحبت‌هاي ما خارج از اين شاخص‌ها شود، باشگاه مي‌تواند از افراد بخواهد که آن را ادامه ندهند.

ماجدي در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد اين‌گونه اظهارات مي‌تواند باشگاه را وارد حاشيه کند، گفت: صد در صد اين صحبت‌ها مي‌تواند که باشگاه را وارد حاشيه کند اما مطمئنم که بازيکنان ما به دليل تجربه بالايشان در اين مقطع زماني خودشان متوجه مي‌شوند که از حرف‌هايشان مي‌توانند 100 جور برداشت اشتباه صورت بگيرد و بايد در اظهاراتشان بيشتر دقت کنند و مراقب باشند که صحبت‌هايشان به تيم لطمه نزند.

سرپرست استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد که عده‌اي در داخل باشگاه عليه خسرو حيدري اين بحث را مطرح کرده‌اند که او در اين فصل بازي چنداني براي آبي‌پوشان نکرده‌ است، بيان کرد: خسرو حيدري ملي‌پوش ما محسوب مي‌شود و وقتي که آسيب نديده بود، خيلي به ما کمک کرد. او هر زمان به ميدان رفته به ما کمک زيادي کرده و بسيار خوب بازي کرده است. به هرحال مصدوميت براي بازيکن يک امر طبيعي است و بعيد مي‌دانم کسي عليه او در باشگاه چنين صحبتي را کرده باشد. همه در باشگاه استقلال براي خسرو حيدري ارزش زيادي قائل هستند و هر زمان هم که حيدري در تيم نبوده يک تيم پزشکي براي بهبود او مامور شده است. همين تيم پزشکي همواره تشخيص داده که حيدري مي‌تواند به ميدان برود يا خير و کسي در تاثيرگذاري حيدري شکي ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها