کد خبر: ۲۱۰۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

سرپرست استقلال با بیان این که همه باید در چارچوب قواعد باشگاه مصاحبه کنند، می‌گوید بازیکنان تیمش باید متوجه باشند که در شرایط فعلی از صحبت‌های آنها می‌تواند صد جور برداشت اشتباه صورت گیرد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از سفر به قطر برای دیدار با الریان گفت: تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و جز تیموریان سایر ملی‌پوشان به جمع ما اضافه شده‌اند. آماده یک بازی خوب برابر الریان هستیم و امروز آخرین تمرین‌مان را پیش از سفر به قطر انجام می‌دهیم. انشاءالله روز یکشنبه ظهر تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره جمشیدیان و این که آیا آبی‌پوشان را در این سفر همراهی می‌کند یا خیر اظهار کرد: جمشیدیان امروز در تمرین شرکت می‌کند و تکلیف حضورش در قطر به طور قطع مشخص می‌شود. پزشکان ما درباره او امروز نظر قطعی‌شان را می‌دهند و مشخص می‌شود که او می‌تواند ما را در این سفر همراهی کند یا خیر.

سرپرست استقلال درباره وضعیت قاضی هم گفت: مشکل خاصی در این میان وجود نداشت. قاضی می‌خواست با آقای فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی داشته باشد و پس از این که صحبت کرد با آقای قلعه‌نویی هم صحبت‌هایی داشتد و با کسب اجازه به تمرینات ما اضافه شد.

او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اکبرپور و واکنش باشگاه استقلال بیان کرد: به هر حال در هر باشگاهی یک سری قوانین وجود دارد و همه اعضای باشگاه از سرمربی تا بازیکن و سرپرست باید به انجام آن ملزم باشند. ما باید طبق شاخصه‌های باشگاه پیش برویم و وقتی صحبت‌های ما خارج از این شاخص‌ها شود، باشگاه می‌تواند از افراد بخواهد که آن را ادامه ندهند.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد این‌گونه اظهارات می‌تواند باشگاه را وارد حاشیه کند، گفت: صد در صد این صحبت‌ها می‌تواند که باشگاه را وارد حاشیه کند اما مطمئنم که بازیکنان ما به دلیل تجربه بالایشان در این مقطع زمانی خودشان متوجه می‌شوند که از حرف‌هایشان می‌توانند 100 جور برداشت اشتباه صورت بگیرد و باید در اظهاراتشان بیشتر دقت کنند و مراقب باشند که صحبت‌هایشان به تیم لطمه نزند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که عده‌ای در داخل باشگاه علیه خسرو حیدری این بحث را مطرح کرده‌اند که او در این فصل بازی چندانی برای آبی‌پوشان نکرده‌ است، بیان کرد: خسرو حیدری ملی‌پوش ما محسوب می‌شود و وقتی که آسیب ندیده بود، خیلی به ما کمک کرد. او هر زمان به میدان رفته به ما کمک زیادی کرده و بسیار خوب بازی کرده است. به هرحال مصدومیت برای بازیکن یک امر طبیعی است و بعید می‌دانم کسی علیه او در باشگاه چنین صحبتی را کرده باشد. همه در باشگاه استقلال برای خسرو حیدری ارزش زیادی قائل هستند و هر زمان هم که حیدری در تیم نبوده یک تیم پزشکی برای بهبود او مامور شده است. همین تیم پزشکی همواره تشخیص داده که حیدری می‌تواند به میدان برود یا خیر و کسی در تاثیرگذاری حیدری شکی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها