کد خبر: ۲۰۹۹۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
جدیدترین اطلاعات به دست آمده از پرونده فساد در فوتبال این است که ظاهرا برخی از چهره های سرشناس فوتبالی تلاش کرده اند نتایج مسابقات در سایر رشته های ورزشی را هم به دلخواه خود رقم بزنند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، پرونده تبانی و فساد در فوتبال که این روزها از سوی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است به جاهای حساسی رسیده است. هفته گذشته اعلام شد که نام چند چهره شاخص ورزشی و حتی غیر ورزشی در این پرونده دیده می شود. اما ما شنیدیم که پرونده تبانی در فوتبال به جاهای عجیبی هم رسیده است. یکی از مواردی که نمایندگان محترم مجلس در این پرونده با آن روبه رو شدند این بود که برخی از چهره های فوتبالی تلاش کرده اند در رشته های دیگر ورزشی هم دخل و تصرفی داشته باشند و حتی تلاش کرده اند در لیگ برخی از رشته ها نتایج را به دلخواه خود رقم بزنند! تحقیق و تفحص در این مورد همچنان ادامه دارد.
 
از طرفی دیگر گفته می شود یکی از بدترین آفت هایی که برخی از بازیکنان و مربیان فوتبال ما با آن دست به گریبان شده اند همان آفت شرط بندی های کلان است که در این زمینه هم به سرنخ های قابل توجهی دست پیدا کرده اند.
 
فقط امیدواریم نتایج این پرونده به طور شفاف اعلام شود و با مفسدان در فوتبال در هر پست و جایگاهی که هستند به طور قاطع و قانونی برخورد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها