کد خبر: ۲۰۹۹۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «بعضی از بازیکنان به دروغ می‌گویند که ما به خاطر مردم و هوادار قرارداد سفید امضا می‌کنیم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنيم، علی نظری جویباری ابتدا در مورد مصاحبه‌های اخیر سیاوش اکبرپور اظهار داشت: «من چند روز پیش به طور کامل در این مورد صحبت کردم. نمی‌خواهم بگویم سیاوش دروغ می‌گوید ولی این را قبول ندارم که به عنوان مثال در استقلال یک نفر محتاج 100 هزار تومان باشد. این را تایید می‌کنم که پول به صورت ناعادلانه بین بازیکنان تقسیم شد و البته این به خاطر شرایطی بود که بعضی از بازیکنان استقلال برای عقد قرارداد با این باشگاه تعیین کردند.»

 

وی در ادامه افزود: «من هم قبول دارم به عنوان مثال یک بازیکن نباید 20 درصد از قراردادش را بگیرد و بازیکنی دیگر 80 درصد. من عقیده دارم دود این موضوع به چشم استقلال رفت و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و پول‌ها ناعادلانه تقسیم نمی‌شد، حتی استقلال می‌توانست قهرمان آسیا شود. این مشکلات در بعضی از تیم‌ها وجود دارد که فکر می‌کنم در استقلال بیشتر است و همین مسائل حاشیه‌ها و ناراحتی‌هایی را به وجود آورد.»

 

قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "قبول دارید بازیکنان هم به خاطر شرایطی که می‌گذارند مقصر هستند؟"، گفت: «بعضی از بازیکنان به دروغ می‌گویند که ما به خاطر مردم و هوادار قرارداد سفید امضا می‌کنند در حالی که اینطور نیست. باز هم باید بگویم که این مشکلات به خاطر شرایطی است که برخی از بازیکنان می‌گذارند و باعث می‌شوند مدیرعامل با شرایطی سخت مواجه شود. به هر حال وقتی باشگاه دنبال یک بازیکن است دوست ندارد او را به سادگی از دست بدهد.»

 

نظری جویباری در پایان و در پاسخ به این سؤال که آیا قلعه‌نویی در استقلال خواهد ماند، تصریح کرد:‌ «نه تکلیف او مشخص است نه تکلیف فتح‌الله‌زاده. هنوز معلوم نیست باشگاه استقلال فصل آینده چگونه و توسط چه افرادی اداره خواهد شد. فعلاً باید منتظر ماند و دید که وزارت ورزش چه تصمیماتی خواهد گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها