کد خبر: ۲۰۹۵۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
دبير سابق هيئت فوتبال استان تهران گفت که اگر عملکرد رئيس فعلي اين هيئت بررسي شود به تخلفات مختلفي برمي‌خورند.
مهدي انوري با انتقاد از عملکرد حبيب الله شيرازي، رئيس فعلي هيئت فوتبال استان تهران به تسنيم گفت: از نظر اقتصادي و جنبه‌هاي ديگر موارد زيادي در مورد شيرازي وجود دارد که مي‌شود آنها را مطرح کرد. من چنين روحيه‌اي ندارم که بخواهم کسي را تخريب کنم ولي در حال حاضر احساس خطر مي‌کنم.

وي افزود: فوتبال تهران يکي از ارکان فوتبال ايران است و به همين دليل افراد بزرگي بايد آن را اداره کنند. با اين شرايط حضور شيرازي به عنوان رئيس هيئت فوتبال استان تهران مانند اين است که کت و شلوار مردانه را تن يک کودک کرده باشيم. اين کار در اندازه او نيست و هيچ‌کس اين فرد را قبول ندارد. کسي که مسئوليت هيئت استان تهران را به عهده مي‌گيرد بايد اعتبار داشته باشد تا بتواند از فدراسيون،‌ شهرداري و ساير ارگان‌ها امتياز بگيرد.

انوري عنوان کرد: شيرازي در برنامه نود گفت که 23 هزار بازي برگزار مي‌شود، اين يعني نزديک به هزار تيم. اگر هر کدام از اين تيم‌ها سه هزار تومان هم بدهند مي‌شود سه ميليارد در سال. اين پول در کجا هزينه مي‌شود؟ هنگامي هم که يک ديدار برگزار مي‌شود تمام هزينه‌هايش به عهده تيم‌ها است و هيئت فوتبال هزينه‌اي نمي‌کند.

دبير پيشين هيئت فوتبال استان تهران تاکيد کرد: برادرِ شيرازي 7 بازي به عنوان ناظر حضور داشته است. اين در حالي است که پاي او از کودکي مشکل داشته و مشخص است که نمي‌داند فوتبال چيست. فرزند او در 20سالگي به عنوان رئيس آسيا ويژن انتخاب شده و اين در حالي است که او تاکنون اصلا فوتبال بازي نکرده است. در حالي که در اين پست بايد افرادي مانند افتخاري حضور داشته باشند او از فرزند خود استفاده کرده است.

انوري گفت: من در اين فوتبال سابقه کار دارم و حتي در دو دربي استقلال و پرسپوليس هم بودم و در تيم ملي هم سرپرست بودم اما به خودم تاکنون اجازه ندادم که بخواهم نظارتي انجام دهم ولي در هيئت فوتبال اين افراد که گفتم نظارت مي‌کنند. اگر نهادهايي که داراي صلاحيت هستند، مانند دادستاني کل کشور به موضوع هيئت فوتبال تهران ورود و درآمدها و هزينه‌ها را بررسي کنند متوجه خواهند شد که در فوتبال تهران چه خبر است.

دبير پيشين هيئت فوتبال استان تهران با اشاره به دليل عدم ثبت نام در انتخابات اين هيئت اظهار داشت: من حضور پيدا نکردم تا به راحتي بتوانم حرف‌هايم را بزنم. شيرازي در اين برنامه گفت که هيئت فوتبال را بازسازي کرده اما اين کار را من با هزينه خودم انجام دادم.

انوري گفت: چند نامه ديگر هم از شيرازي دارم که به نام خودش حکم زده و به دليل اينکه چنين کارهايي در شأن هيئت فوتبال نبود من يک روز به هيئت نرفتم که شيرازي براي برگرداندن من گفت ديگر چنين کارهايي نمي‌کند و من برگشتم. نامه‌هاي ديگري هم دارم که امضاي مرا جعل کرده و خيلي راحت با خط شناسي مي‌توان اين موضوع را ثابت کرد. يک ‌براي دريافت وام به بانک با امضاي من نامه زده بود که پس از آن من نامه زدم و اعلام کردم امضايم جعل شده و او هم بعد از اين که اين موضوع را متوجه شده بود دوباره در نامه‌اي به بانک گفته بود که او اين نامه را نزده است.

وي عنوان کرد: اگر اين اتفاقات پيگيري شود براي شيرازي بسيار بد مي‌شود و با اين شرايط او ديگر چگونه مي‌خواهد در دانشکده تدريس کند و يا در جاي ديگر مشغول شود؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها