کد خبر: ۲۰۹۵۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
کميته انضباطي فدراسيون آخرين احکامش را در خصوص پرونده‌هاي مختلف اعلام کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين آرا به شرح زير است:

پس از شکايت باشگاه پرسپوليس از علي کريمي، مبني بر اينکه بازيکن کنوني تيم تراکتورسازي، مبلغي بيشتر از قراردادش دريافت کرده و بايد آن را به باشگاه پرسپوليس بازگرداند، کميته انضباطي پس از بررسي اسناد و مدارک و برگزاري جلساتي با حضور طرفين راي خود را به اين شرح صادر کرد:

آنچه که باشگاه پرسپوليس به عنوان مستندات درخواست کرده است، تصاوير قراردادهاي ثبت شده در فدراسيون فوتبال و در فصل هاي 90-91 به ميزان 350 ميليون تومان و در فصل 91-92 به ميزبان 450 ميليون تومان است. در تنظيم قرارداد داخلي باشگاه مورخ ششم تير 91 بند 6-4 آيين نامه رعايت نشده، ضمن اينکه بند 11 قرارداد تنظيمي فيما بين ثبت فدراسيون و سازمان ليگ، صراحت بر اين دارد که بجز قرارداد اصلي، هرگونه توافق و قرارداد بين بازيکن و باشگاه، براي سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال معتبرنبوده و در دعاوي و اختلافات بين بازيکن و باشگاه قابل استناد نيست و مشمول جرائم و تخلفات از مقررات خواهد بود. لذا با توجه به مراتب بالا، آنچه که از ديد کميته انضباطي معتبر و قابليت رسيدگي را داراست، قراردادهاي ثبت شده در سازمان ليگ برتر است که با توجه به مبلغ مندرج در بندهاي 1-7 براي فصل 90-91 که 350 ميليون تومان و بند 1-7 قرارداد فصل 91-92 که دستمزد تعيين شده 400 ميليون تومان است، ادعاي باشگاه پرسپوليس به مطالبه مازاد بر اين مبلغ فاقد وجاهت و به استناد تبصره بند يک ماده 8 آيين نامه انضباطي مردود مي شود و طرفين پرونده به علت سرپيچي از مقررات در جهت تنظيم قرارداد همانطور که در ماده 11 قرارداد توافق شده، قيد شده، علي کريمي و باشگاه پرسپوليس هر کدام به پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم مي شوند. راي صادره در مهلت مقرر با رعايت مقررات قابل تجديدنظرخواهي در کميته استيناف است.

* سپاهان دو ميليون تومان جريمه شد

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري، در بازي تيم هاي فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان که اول اسفند 92 در کرمان برگزارشده بود، تماشاگران منتسب به سپاهان اصفهان اقدام به تخريب صندلي هاي ورزشگاه در پايان بازي کردند که به همي ندليل به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند. راي صادره قطعي است.

* درخواست يورگن گده رد شد

در پي شکايت يورگن گده از باشگاه ذوب آهن اصفهان، جلسه اي در تاريخ اول دي 92 تشکيل شد و به يورگن گده اخطار داده شد که قرارداد وي با باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان که در فدراسيون فوتبال ثبت شده است را ظرف مهلت 20 روز به کميته انضباطي تحويل دهد و متعاقبا در تاريخ 6 بهمن هم مجددا هم اخطار شد اما قرارداد تحويل کميته انضباطي نشد. بنا به مراتب و از آنجاييکه براي رسيدگي و اتخاذ تصميم نياز به رويت قرارداد است، رسيدگي به اين شکل مقدور نيست و درخصوص درخواست يورگن گده، قرار رد صادر و اعلام مي شود رسيدگي مجدد به اين پرونده، منوط به پرداخت مجدد هزينه رسيدگي خواهد بود. راي صادره قطعي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها