کد خبر: ۲۰۹۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
فتح‌ا…‌زاده باز هم حرف از خداحافظی زد اما هیات مدیره استقلال با این جدایی موافق نیست.

مدیرعامل استقلال که این روزها ناراضی به نظر می‌رسد در مورد واکنش هیات مدیره به بحث خداحافظی‌اش اینطور می‌گوید: «هیات مدیره در این خصوص لطف دارد اما من همیشه کنار باشگاه هستم. باید به هواداران تیم هم بگویم که من همیشه کنار این تیم هستم یک روز به‌عنوان مدیرعامل و یک روز به‌عنوان هوادار و در حضور هواداران عشق می‌کنیم.»

مدیر عامل استقلال در مورد حرف‌هایی که روز دوشنبه به زبان آورده اینطور توضیح می‌دهد: «حرف من این بوده که زمین کمپ اکنون ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد و تمامی اسناد و مدارک آن موجود است که این زمین برای باشگاه استقلال است اما برخی حرف‌های دیگری می‌زنند. من می‌گویم اگر این زمین را به‌عنوان املاک استقلال قبول ندارید به خودم بفروشید. به غیر از کمپ حجازی، استقلال یک زمین دیگر در «تلو» دارد که آن‌هم بالای ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. من برای عده‌ای که حرف‌های نامربوط می‌زنند متاسف هستم. حتی مجموعه مرغوبکار هم برای استقلال  است.»

فتح‌ا…زاده حرف‌هایش را اینطور به پایان می‌برد:

من اگر این حرف‌ها را زدم برای این بود که به همه از جمله هواداران بگویم که فتح‌ا…زاده برای استقلال فقط قهرمانی نیاورده است و کارهای زیرساختی هم برای این تیم انجام داده و کار من فقط تیم خوب بستن نبوده است. هواداران از بابت چیزی نگران نباشند و مطمئن باشند که نمی‌گذاریم کارهای تیم زمین بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها