کد خبر: ۲۰۹۲۳۷
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
براساس گزارش يک مجله آلماني، تيم فوتبال بايرن‌مونيخ پس از جذب لواندوفسکي و گوتسه در تلاش است اين بار هافبک بازيساز دورتموند را به خدمت بگيرد.
در حالي‌که گفته مي‌شود تيم‌هايي همچون رئال‌مادريد و منچستريونايتد خواهان جذب ايلکاي گوندوگان، هافبک بازيساز تيم فوتبال بورسيا دورتموند هستند حالا خبر مي‌رسد احتمالا بايرن‌مونيخ گوي سبقت را از 2 رقيب خود خواهد ربود و در 2 سال گذشته سومين ستاره زردپوشان وستفالن را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش تسنيم، گوندوگان قراردادش با دورتموند در تابستان 2015 به پايان مي‌رسد و با توجه به اينکه اين هافبک 23 ساله از ماه آگوست 2013 به دنبال مصدوميت از ناحيه کمر بازي نکرده و آينده‌اي نامشخص در اين تيم آلماني دارد، شايد مسئولين دورتموند در تابستان پيش‌رو به دنبال فروش وي در ازاي 25 ميليون پوند باشند.

بر اساس گزارشي که در مجله آلماني «فوکوس» منتشر شده، مذاکراتي هم بين باشگاه بايرن‌مونيخ و مدير برنامه‌هاي هافبک تيم ملي آلمان در مورد احتمال عملي شدن اين انتقال صورت گرفته است. در حالي اين خبر منتشر شده که چند هفته پيش مسئولين باشگاه بايرن‌مونيخ عنوان کردند در حال حاضر به دنبال جذب بازيکني از دورتموند نيستند.

پس از اينکه بايرن‌مونيخ بازيکناني همچون روبرت لواندوفسکي و ماريو گوتسه را از زردپوشان وستفالن به خدمت گرفت بسياري بر اين باورند که باواريايي‌ها قصد دارند تا با به خدمت گرفتن بازيکنان شاخص دورتموند رقيب سنتي خود را تضعيف کنند.

به نظر مي‌رسد هدف بايرني‌ها از جذب اين هافبک جوان داشتن جانشيني مناسب براي باستين شواين‌اشتايگر 29 ساله در دراز مدت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها