کد خبر: ۲۰۹۲۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پيکان گفت: آقاي فغاني به زودي تبعات و بازتاب منفي نحوه قضاوت، عملکرد و رفتار ناشايست خويش را خواهد ديد.

به نقل از سايت باشگاه پيکان، اصغر ملکيان، مديرعامل باشگاه پيکان گفت : آقاي فغاني به زودي تبعات و بازتاب منفي نحوه قضاوت ، عملکرد و رفتار ناشايست خويش را در دپارتمان داوري فيفا ، AFC و همچنين مراجع قضايي خواهد ديد.

ملکيان با اشاره به اشتباهات مسلم و تأثير گذار فغاني در ديدار تيم‌هاي فوتبال پيکان و ايران جوان بوشهر از سري رقابت‌هاي ليگ يک فوتبال کشور تصريح کرد: علاوه بر اشتباهات داوري که منجر به عدم نتيجه گيري تيم پيکان گرديد ، رفتار ناشايست و خلاف شأن داوري نيز مزيد بر علت گرديد تا بازيکنان پيکان نتوانند آن گونه که شايسته است توانايي‌هاي فني خويش را به منصه ظهور بگذارند، به همين جهت هماهنگي‌هاي لازم جهت ارسال نامه مستند به انضمام CD اشتباهات و رفتارهاي سوء آقاي فغاني نسبت به بازيکنان و سرمربي تيم پيکان به دپارتمان داوري فيفا و AFC بعمل آمده است.

مديرعامل باشگاه پيکان با اشاره به مصاحبه‌هاي اخير فغاني در يکي از خبرگزاري‌ها افزود: واقعاً از عجايب روزگار است که داوري با اين قضاوت پر اشتباه و رفتارهاي زننده باز هم خود را صاحب حق مي‌داند و به همين دليل بخاطر توهين‌ها و تهمت‌هاي مطرح شده در مصاحبه اخير ايشان عليه آقاي فرهاد کاظمي شکوائيه‌اي بر عليه وي در مراجع قضايي از سوي وکيل باشگاه تنظيم شده و پيگير امور حقوقي آن هستيم. همچنين در خصوص نحوه عملکرد و غرض ورزي توأم با خصومت ايشان در داوري اخير نيز مستندات متقن خويش را به صورت مکتوب به رئيس ، دبير و رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال ارائه کرده ايم که موضوع در حال بررسي و رسيدگي است.

ملکيان تأکيد کرد‌: به جرأت مي‌گويم که فغاني با توجه به داشتن عارضه غرور، خود شيفتگي و منيت در قضاوت‌هايش ، لياقت و شايستگي خود را در عرصه‌هاي داخلي و بين المللي از دست خواهد داد و در صورت اصرار بر اين نوع عملکرد و رفتار ناشايست و همچنين ضعف‌هاي آشکار هر روز قضاوتش کم فروغ و کم رنگ‌تر خواهد شد.

وي تصريح کرد: متأسفانه ايشان در قضاوتش عادل و خدا ترس نيست و بنده به آقاي فغاني تأکيد مي‌کنم ؛ همانطور که در عرصه داوري خيلي سريع ارتقاء پيدا کرديد به خاطر همين رفتارها و نوع قضاوت‌ها و اخلاق تند و ناپسندتان خيلي زود افول و تنزل خواهيد داشت و اين اظهر من الشمس است.

ملکيان با اشاره به اظهارات آقاي عسگري مبني بر اينکه پيکان نمي تواند به فيفا و AFC شکايت کند اظهار داشت : با توجه به اينکه اراده و عزمي جدي مبني بر بررسي ، رسيدگي و برخورد متناسب با رفتار آقاي فغاني از سوي کميته داوران وجود ندارد ، لذا اين حق قانوني را براي خود محفوظ مي دانيم که موضوع را با قاطعيت و جديت از دپارتمان داوري فيفا و AFC پيگيري نماييم. بنابراين ما مصمم هستيم که فيلم اشتباهات فاحش داوري آقاي فغاني را به نهادهاي مذکور ارسال نماييم. لذا در اين زمينه هماهنگي هاي لازم بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها