کد خبر: ۲۰۹۰۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سنگربان چلسي به عنوان «مرد سال فوتبال چک» در سال 2013 انتخاب شد. اين براي هفتمين بار است که او چنين افتخاري را به دست مي‌آورد.

پتر چک، سنگربان چلسي در سال 2013 نمايش خوبي با آبي پوشان لندن داشت. فدراسيون فوتبال چک اين دروازه‌بان با تجربه را براي ششمين سال پياپي به عنوان بهترين بازيکن اين کشور انتخاب کرد.

سنگربان چلسي براي انتخاب "مرد سال " فوتبال چک در سال 2013 با توماس روزيسکي، هافبک آرسنال و ولاديمير داريدا، ستاره فرايبورگ آلمان رقابت داشت، اما در نهايت موفق شد با پشت سر گذاشتن اين دو بازيکن براي ششمين بار پياپي و هفتمين بار در طول دوران بازيگري خود به عنوان بهترين بازيکن کشورش انتخاب شود.

دروازه‌ چک 31 ساله در 28 بازي که در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس به ميدان رفته است، تنها 22 بار باز شده است و همين مساله باعث شده تا چلسي در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد. اين در حالي بود که در آغاز شاگردان ژوزه مورينيو اختلاف زيادي با صدر جدول رده‌بندي داشتند.

سنگربان چلسي پس از دريافت جايزه "مرد سال فوتبال" کشورش، گفت: اين پاداش عملکرد خوبم در سال 2013 است. بايد اين را بگويم انتظار ندارم که هر سال اين جايزه به من برسد. براي موفقيت چلسي و تيم ملي کشورم نهايت تلاشم را خواهم کرد.

چک از سال 2004 تاکنون در چلسي بازي مي‌کند. او پس از نخستين فصل حضورش در اين تيم به عنوان "مرد سال فوتبال" چک انتخاب شد. اين جايزه از سال 2008 تا الان به کسي جز سنگربان چلسي نرسيده است.

اين دروازه‌بان با تجربه 106 بار پيراهن تيم ملي کشورش را بر تن کرده است. او در جام جهاني 2006 آلمان از دروازه چک دفاع کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها