کد خبر: ۲۰۹۰۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
معاون وزیر:
معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت گفت: وزارت نفت از تک نرخی شدن قیمت بنزین و فرآورده‌های نفتی در سال 93 حمایت می‌کند.
منصور معظمی افزود: وزارت نفت هر تصمیمی که دولت در خصوص قیمت حامل‌های انرژی بگیرد اجرا می‌کند.
وی در خصوص افزایش صادرات نفت خام کشور نیز گفت: در چهار ماه اخیر میزان صادرات نفت و میعانات گازی بیش از سقف برنامه افزایش یافته و در بهمن ماه بالاترین میزان رکورد صادرات نفت ثبت شد.
معظمی درباره اینکه چه میزان از اهداف بودجه سال جاری در بخش نفت محقق شده، خاطرنشان کرد: در 11 ماهه امسال، تولید نفت کشور متناسب با برنامه بوده و در بخش تامین منابع نیز 20 درصد بیش از اهداف برنامه مصوب تحقق پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه، نظرات وزارت نفت در بودجه سال 93 محقق شده افزود: سال آینده برای صنعت نفت سال مهم و استراتژیکی است و توسعه و جهش در این بخش چشمگیر خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت درباره انتشار اوراق مشارکت هم اظهار کرد: دولت مجوز انتشار 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را به شرکت ملی نفت داده و این شرکت در پی این است تا هر چه سریعتر کارهای اجرای آن را دنبال و عملی کند.
وی مجموع درآمدهای نفتی ایران در قالب بودجه سال آینده را 79 هزار میلیارد تومان، میزان صادرات نفت خام یک میلیون بشکه و صادرات میعانات گازی را 297 هزار بشکه پیش‌بینی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها