کد خبر: ۲۰۸۹۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران که پیشینه همرامی تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا را هم دارد، برای عقد قرارداد با تیم "اورنج کانتی بولز" راهی آمریکا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سیاوس حق نظری بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران که برای عقد قرارداد با تیم اورنج کانتی بولز "Orange country blues" به آمریکا سفر کرده است، در حال حاضر در تمرینات آماده‌سازی این تیم که در رقابتهای ULS این کشور به میدان می‌رود حضور دارد.

حق نظری که چندی پیش به همراه تیم جوانان عملکرد خوبی در تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان در روسیه از خود ارائه کرد، مورد توجه مسئولان این باشگاه قرار گرفت و 10 روز پیش برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد رسمی راه آمریکا شد.

البته با توجه به تغییر اسپانسر باشگاه "اورنج کانتی بولز"، قرار است طی روزهای آینده وضعیت مالیات و بیمه باشگاه مشخص شود و پس از آن قرارداد دوساله این بازیکن بصورت رسمی امضا شود.




مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران، اخیرا هم در فهرست تیم فوتبال امید (المپیک) ایران قرار گرفته، ممکن است پس از عقد قرارداد رسمی با این تیم آمریکایی، برای حضور در اردو‌های آماده‌سازی این تیم به ایران باز گردد.

سیاوش حق‌نظری در صورت عقد قرارداد رسمی، سومین بازیکن ایرانی است که به عضویت تیم "اورنج کانتی بولز" درآمده است. محمد محمدی دروازه‌بان پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس و مهرشاد مومنی بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پاس دو بازیکن دیگر ایرانی این تیم محسوب می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها