کد خبر: ۲۰۸۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید اگر گل‌محمدی برای تیم ملی موثر باشد، خوشحال می‌شوم که او به کادر فنی تیم ملی بپیوندد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش گفت: هنوز هیچ درخواست رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است. این‌ها فعلا گمانه‌زنی است اما اگر بدانیم که حضور گل‌محمدی در تیم ملی موثر است خوشحال می‌شویم او به تیم ملی اضافه شود. اگر این اتفاق بیفتد از چند جنبه خوشحال می‌شویم. اول به خاطر منافع ملی و دوم این که مربی نفت آن قدر شایستگی داشته که به تیم ملی دعوت شود.

وی ادامه داد: اگر گل‌محمدی به تیم ملی برود برای فصل بعد دنبال مربی دیگری می‌گردیم ولی در غیر این صورت تمایل داریم که او در نفت بماند چون از عملکردش راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه نفت همچنین درباره برنامه تیمش در ایام تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات ناخواسته است ولی به سازمان لیگ هم حق می‌دهیم که این تعطیلات را تدارک ببیند چون بحث تیم ملی است. این تعطیلی تیم‌هایی را که در کورس قهرمانی هستند ضعیف می‌کند ولی استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و در جو مسابقه‌های رسمی باقی می‌مانند ولی ما مجبوریم که با انجام بازی‌های تدارکاتی خود را در شرایط بازی نگه داریم.

وی درباره برگزاری اردو در خارج از تهران هم گفت: کادر فنی تمایلی به این کار ندارد چون اکنون هوای تهران بسیار خوب است. چند اردوی کوتاه در تهران برگزار می‌کنیم.

قنبرزاده در پایان درباه بیانیه باشگاهش درباره حرکت مهدی رحمتی که در آن از کمیته انضباطی خواسته شده بود محرومیت شدیدی برای این دروازه‌بان لحاظ شود، گفت: هرگز در جریان این بیانیه نبودم ولی این مساله مسئولیت مرا کم نمی‌کند. با رحمتی صحبت کردم و از او عذر خواستم. کمیته انضباسی خود در حال بررسی این موضوع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها