کد خبر: ۲۰۸۹۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
به اعتقاد سرمربي تيم ملي آمريکا، شانس قهرماني برزيل در جام‌جهاني پيش رو بيشتر از آلمان است.

يورگن کلينزمان که هم اکنون در فرانکفورت به سر مي‌برد، اظهار داشت: ترديدي نيست که برزيل مدعي شماره يک جام جهاني است. آنها اين ادعا را دارند که قهرمان مي‌شوند. بازيکنان خيلي خوبي هم دارند که هر يک قادرند نتيجه بازي را عوض کنند.

به نقل از فارس، از نظر مربي آلماني آمريکايي‌ها، بحث ميزباني چندان در کسب قهرماني برزيلي‌ها مطرح نيست. وي بيان کرد: اين که آنها ميزبان هستند،‌ فقط يک برتري کوچک در قياس با ديگر مدعيان است. البته به محيط ورزشگاه‌هاي خود کاملا آشنا هستند و راحت‌تر با مشکلات کوچکي که احتمالا به وجود مي آيد،‌ کنار خواهند آمد.

وي که در پايان ماه جولاي 50 ساله خواهد شد و در جام جهاني 1990 با آلمان قهرمان شد، ‌در مورد بخت قهرماني تيم کشورش نيز عنوان کرد: جوهره تيم آلمان به گونه‌اي است که مي‌تواند در مسير قهرماني حرف براي گفتن داشته باشد. با مصدوميت بازيکناني مثل سامي خديرا، ترديد‌ها در مورد قهرمان شدن آلمان بيشتر مي‌شود.

او افزود: براي يواخيم لو آرزو مي کنم که بتواند در جام جهاني تيم آلمان را به خواسته‌هايش برساند.

وي که از سال 2011 سکان هدايت تيم فاتح گولدکاپ را در اختيار دارد، در مورد شانس تيمش نيز عنوان کرد: هدف ما اين است که بتوانيم تا نيمه نهايي جام جهاني صعود کنيم. اميدوارم در جام جهاني برزيل به اين خواسته برسيم.

تيم تحت امر کلينزمان در جام جهاني با آلمان، پرتغال و غنا همگروه است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها