کد خبر: ۲۰۸۹۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سايپا با اعلام خبر پيشنهاد باشگاه‌هاي مختلف به پنج بازيکن اين تيم، مذاکره استقلال با شهباززاده را هم تاييد کرد.

حسين خوش نظر برنامه‌هاي سايپا براي تعطيلات پيش‌رو را تشريح کرد و گفت: تمرين‌هاي تيم را از چهارشنبه هفته قبل تعطيل کرديم و قرار است بازيکنان دوباره از سه شنبه هفته جاري دور هم جمع شوند. همچنين روز شنبه 17 اسفند با ذوب آهن و چهارشنبه 24 اسفند با داماش گيلان بازي تدارکاتي خواهيم داشت. در ادامه نيز تنها روزهاي 29 اسفند و يکم فروردين را به بازيکنان استراحت مي‌دهيم تا در آغاز سال نو در کنار خانواده خود باشند.

به گزارش ايسنا، سرپرست تيم فوتبال سايپاي البرز همچنين با اعلام خبر پيشنهاد باشگاه‌هاي مختلف به پنج بازيکن تيمش براي فصل بعد، تصريح کرد: بازيکناني مثل سجاد شهباززاده، کاوه رضايي، روزبه شاه عليدوست، محمد باقر صادقي و ابراهيم شکوري از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد دريافت کرده‌اند ولي ساحلمان آرام آرام است! امسال براي سايپا سالي بود که بيشترين پيشنهادها به بازيکنانمان شد. دليلش هم جوانگرايي در تيم بود.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا پيشنهاد سجاد شهباززاده از باشگاه استقلال تهران بوده است، مطرح کرد: بله. از استقلال با خود من صحبت کردند اما با جدايي شهباززاده هم مثل بازيکنان ديگر مخالفت کرديم. همانطور که گفتم امسال ساحلمان آرام بود.

سرپرست تيم سايپا در حالي امروز خبر پيشنهاد استقلال به شهباززاده را تائيد مي‌کند که در آستانه بازي استقلال و سايپا هيچ کس حاضر به صحبت درباره اين خبر نشد!

خوش نظر همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا فکر مي‌کند سايپا در فصل نقل و انتقالات هم ساحل آرامي داشته باشد و پنج بازيکني که نام برد با توجه به پيشنهادهاي نجومي ساير تيم‌ها در سايپا بمانند، تاکيد کرد: همه بازيکناني که نام بردم سال آينده هم با سايپا قرارداد دارند و مطمئن باشيد که در تيم ما مي‌مانند. ما هميشه لقمه‌اي مي گيريم که بتوانيم قورتش دهيم! اگر مبلغ قراردادمان نسبت به بقيه تيم‌ها پايين هم باشد، تا ريال آخر مي‌پردازيم. خدا را شکر باشگاه سايپا از زمان تاسيسش تا امروز که 20 سال مي‌گذرد، هيچ بدهي نداشته است.



a

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها