کد خبر: ۲۰۸۷۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
پزشک استقلال در خصوص وضعيت مصدوميت آندرانيک تيموريان اعلام کرد: بنا به نظر جراح ايشان تيموريان مي‌تواند بعد از جراحي، سه تا چهار هفته ديگر به ميدان باز مي‌گردد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي در خصوص وضعيت مصدوميت آندرانيک تيموريان اعلام کرد با توجه به اينکه آندرانيک تيموريان نه ماه قبل تحت عمل جراحي سنگين از ناحيه دست قرار گرفته و متاسفانه در همان ناحيه در محل يکي از پيچ‌هاي جراحي دچار ترک‌خوردگي بسيار کوچک شده بود، با توجه به اينکه تيموريان درد شديدي داشت، نظر جراح ايشان نياز به ترميم اين قسمت بود و آندرانيک تيموريان امروز مورد عمل جراحي قرار گرفت.

معاون پزشکي ورزشي استقلال در ادامه گفت:‌ بنا به نظر جراح ايشان تيموريان مي‌تواند بعد از جراحي که سه تا چهار هفته است به دوره فعاليت خود برگردد.

نوروزي در ادامه در خصوص وضعيت بيگ‌زاده گفت: قرار است فردا ساعت 13:30 از وي ام‌آر‌آي بگيريم اگر صدمه‌ديدگي ايشان که عضله‌اي در ناحيه نزديک به لگن مي‌باشد ترميم شده باشد اين بازيکن دويدن خود را آغاز خواهد کرد.

وي در خصوص وضعيت ايمان مبعلي گفت: خدا را شکر وضعيت اين بازيکن خيلي بهتر شده و از چند روز آينده در تمرينات استقلال شرکت مي‌کند.

نوروزي در پايان در ارتباط با وضعيت خسرو حيدري گفت: خسرو شرايط خوبي دارد و در کنار تيم‌ملي است و طي صحبتي که با او داشتم از شرايط خوب خود خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها