کد خبر: ۲۰۸۶۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي رم پس از تساوي مقابل اينترميلان کم بودن تماشاگران در ورزشگاه در چنين ديدار مهمي را يک فقدان بزرگ براي فوتبال ايتاليا دانست

رم در هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ فوتبال ايتاليا در خانه خودي مقابل اينترميلان به تساوي بدون گل دست يافت.

به گزارش فارس، با اين نتيجه رم با 58 امتياز رتبه دوم خود در جدول رده بندي را حفظ کرد و از سوي ديگر اينترميلان هم با 41 امتياز در رده پنجم باقي ماند. اختلاف هشت امتيازي ايجاد شده بين رم و يوونتوس که در صدر جدول قرار دارد ممکن است پس از ديدار امروز يوونتوس با ميلان به 11 امتياز بدل شود. اين موضوع احتمال از دست رفتن کورس قهرماني توسط رم را افزايش مي‌دهد.

 رودي گارسيا در اين خصوص گفت: اگر از من بپرسيد کورس قهرماني پس از پيروزي يوونتوس مقابل ميلان از دست ما خارج خواهد شد بايد بگويم نه! بازي‌هاي زيادي باقي مانده که در هر کدام از آنها اتفاق‌هاي بسياري رقم خواهند خورد. هيچ چيز تمام نشده و هر چيزي در آينده ممکن است رخ دهد. هفته سختي داشتيم. مساوي کرديم اما زماني که به پيروزي نمي‌رسيد، مهم اين است که نبازيد. کاري که ما در رويارويي با اينترميلان انجام داديم.

گارسيا افزود: جو حاکم بر ورزشگاه تا حدودي عجيب بود. همه ديدند که تماشاگر زيادي در اين ديدار مهم به ورزشگاه نيامده بود. اين موضوع به هيچ وجه خوب نيست. اين يک نوع فقدان بزرگ براي فوتبال ايتاليا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها