کد خبر: ۲۰۸۶۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا معتقد است سرنوشت قهرماني کاتالان‌ها هنوز در دست خودشان است.

تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل آلمريا اظهار داشت: بارسا در سن‌سباستين آن طور که بايد عمل نکرد و حالا بايد مقابل آلمريا جبران کنيم. بايد هر چه زودتر اين شرايط را اصلاح کنيم. در اين بازي فقط پيروزي مهم نيست بايد تلاش کنيم مثل گذشته بازي کنيم. قهرماني در لاليگا هنوز به خودمان بستگي دارد اما اين به معناي پيروزي در تمام مسابقات آينده است. اگر مثل بازي در منچستر بازي کنيم شانس‌ بيشتري داريم و اگر مثل مسابقه هفته گذشته در آنوئتا بازي کنيم، بخت کمتري داريم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در اکثر بازي‌هاي فصل با سه مهاجم و چهار هافبک عالي کار کرديم. اتفاقي که در آنوئتا افتاد، يک مورد خاص بود اما من همچنان معتقدم که اشتباه کردم و بايد بدانيم که از هر سيستم در کدام مسابقه استفاده کنيم. به عهده من نيست که صحبت‌هاي ديگران را تحليل کنم. همه ما تمجيد مي‌شويم و دوست نداريم از ما انتقاد شود. گاهي تمجيد بيش از حد مي‌تواند حقيقت را تحريف کند. من در موقعيتي نيستم که قضاوت کنم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: وقتي شکست مي‌خوريد، هميشه منتظر بازي بعدي هستيد تا بتوانيد آن مسابقه را فراموش کنيد. چند هفته سخت داشتيم و اميدواريم هفته راحتي داشته باشيم. بايد مقابل رئال و اتلتيکو به ميدان برويم و اميدواريم قبل از اينکه ما به مصاف آنها برويم، اختلاف تيم‌ها کم شود. اگر مي‌خواهيم همچنان رشد کنيم و شانس قهرماني داشته باشيم، بايد در فوتبالمان پيشرفت کنيم. غيرممکن است که اتفاقي را که در دربي رخ مي‌دهد، ناديده بگيريم؛ هر اتفاقي هم که بيفتد ما بايد آلمريا را شکست دهيم.

وي در خصوص محروميت يک جلسه‌اي‌اش اضافه کرد: من فهميدم که بايد در آينده رفتار متفاوتي داشته باشم؛ هرچند در آرژانتين اين رفتار مستحق مجازات نبود.

مارتينو گفت: بارسلونا از سال 2010 به شدت به دنبال هيلالوويچ بود و او با تيم B همکاري خواهد کرد. او راه درازي در پيش دارد و نمي‌توانم بيشتر از اين حرفي درباره او بزنم.

وي تأکيد کرد: بازيکنان به شدت از من حمايت کردند و خودشان را مقصر شکست معرفي کردند. اگر متحد بمانيم؛ هر مشکلي حل مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها