کد خبر: ۲۰۸۶۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
کارلوس کي‌روش در آخرين تمرين تيم ملي پيش از ديدار با کويت با هيجان خاصي ملي‌پوشان را تمرين داد.

آخرين تمرين تيم ملي فوتبال پيش از ديدار با کويت در مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسيا از ساعت 10:50 امروز (يکشنبه) در زمين کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شده است.

به گزارش ايسنا، در حالي که قرار بود اين تمرين در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي برگزار شود، ساعت 10:30 به مسئولان تيم ملي اعلام شد که زمين را آبياري کرده‌اند و نمي‌توان در آن تمرين را برگزار کرد. به همين خاطر ملي‌پوشان تمرين خود را مثل روز نخست، در زمين اصلي کمپ تيم‌هاي ملي آغاز کردند.

*تمرين با صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش شروع شد. زماني که بازيکنان در حال گرم کردن خود بودند، سرمربي پرتغالي تيم ملي که اين روزها و با رفتن سيموئز و نمازي اطرافش خلوت‌تر شده، در حال برنامه‌ريزي براي چگونگي انجام قسمت‌هاي مختلف تمرين بود.

*بازيکنان تيم ملي پس از پاسکاري در گروه‌هاي مختلف با دستور کي‌روش به دو گروه تقسيم شده و بازي آقا وسط را انجام دادند.

*در اين تمرين سرمربي تيم ملي اصرار زيادي بر سرعت در کار بازيکنان داشت و با فريادهاي خود به اين بخش هيجان مي‌داد.

*بازيکنان تيم ملي نونهالان از نزديک شاهد اين تمرين بودند.

*با دستور کي‌روش پس از نيم ساعت از آغاز تمرين، خبرنگاران و تماشاگران از زمين خارج شدند و ادامه کار ملي‌پوشان پشت درهاي بسته انجام شد.

*قرار است اشکان دژاگه، دانيل داوري، رضا قوچان‌نژاد و عليرضا جهانبخش چهار لژيونر ديگر تيم ملي از فردا (دوشنبه) به اردو اضافه شوند.

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين بازي مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسيا که ديداري تشريفاتي هم محسوب مي‌شود فردا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف کويت مي‌رود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها