کد خبر: ۲۰۸۵۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در آن است که ایران نمی تواند کدخدایی آمریکا را بپذیرد و دخالت آمریکا در مسائل سایر کشورها را غلط می پندارد.

به گزارش پایگاه 598، سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث رخ داده در اوکراین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دخالت آمریکا در امور اوکراین را به شدت محکوم می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا خود را کدخدای جهان می داند و تصور می کند که باید اظهار نظر کند که در سوریه چه کسی باشد و چه کسی نباشد، در اوکراین چه کسی بر مسند حکومت برسد و چه کسی نباشد و در بحرین نیز چه کسی ابتکار عمل را به دست بگیرد.

وی ادامه داد: اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی ایران نیز در آن است که ایران نمی تواند این کدخدایی را بپذیرد و دخالت آمریکا در مسائل سایر کشورها را غلط می پندارد.

نقوی حسینی اضافه کرد: باید مردم اوکراین درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرند و تاکنون مردم این کشور دخالت شرق و غرب را قابل قبول نمی دانند.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به مداخلات کشورهای مختلف در امور داخلی اوکراین آینده این کشور با توجه به این دخالت ها بحرانی تر از گذشته خواهد شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها