کد خبر: ۲۰۸۴۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
آنالیزور تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط کنونی این تیم گفت:‌ برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد، اما اصل این است که استقلال جدا از این شکست‌ها بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط حال‌ حاضر استقلال گفت:‌ برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد، اما اصل این است که استقلال جدا از این شکست‌ها بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد. استقلالی‌های واقعی در همین زمان باید از تیم حمایت کنند تا استقلال به شرایط قبلی خود بازگردد.

وی در ادامه افزود: استقلال بازیکنان باتجربه و متعصبی دارد و کادرفنی این تیم هم جزو بهترین‌ مربیان ایران هستند امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش کار خود را بلد هستند و من مطمئنم که استقلال برابر الریان با انگیزه‌تر و با روحیه‌تر ظاهر خواهد شد تا ان‌شاءا... سه امتیاز از دست رفته این بازی را جبران کند.

دین‌محمدی درخصوص انتخابی تیم‌ملی اظهار داشت: در این لیست یک مقدار به بازیکنان استقلال کم‌ لطفی شد. دو، سه بازیکن دیگر استقلال بودند که می‌توانستند در لیست تیم‌ملی حضور داشته باشند، اما متاسفانه به تیم‌ ملی دعوت نشدند. به نظرم استقلال می‌توانست بیشترین تعداد سهمیه را در تیم‌ملی داشته باشد، اما به هر حال نظر کادرفنی تیم‌ملی چیز دیگری بود.

پیشکسوت و آنالیزور استقلال در پایان گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم صبوری کنند و از تیم حمایت بیشتری داشته باشند. استقلال می‌تواند با حمایت آنها را در ادامه راه پرانرژی تر ظاهر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها