کد خبر: ۲۰۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
سايت Mls scorer در گزارشي بازيکن ايراني ونکوور را يک تهديد بزرگ براي تيم‌هاي حريف دانست.

به نقل از فارس، سايت «Mls scorer» در گزارشي به بررسي چند بازيکن تيم ونکوور پرداخت و در بخشي از اين گزارش در خصوص استيون بيت‌آشور، بازيکن ايراني اين تيم نوشت: يکي از جاهايي که تيم ونکوور در دو فصل گذشته هميشه مي‌توانست حملاتش را از آن ناحيه شکل دهد، دفاع راست بود که اين مسئله دو موضوع را مطرح مي‌کند: خط مياني به شدت دفاعي کار مي‌کرد و «لي» بازيکن بازنشسته اين تيم فوق‌العاده بود. هر هوادار واقعي تيم دلش براي او تنگ خواهد شد.

پس از آن دفاع راست يک حفره بزرگ بود که بايد در تعطيلات بين دو فصل پر مي‌شد و ونکوور توانست با به خدمت گرفتن استيون بيت‌آشور اين حفره را پر کند؛ همان طور که هواداران هم اميدوارند که اين کار را انجام دهد.

بيت‌آشور يک تهديد بسيار بزرگ براي تيم‌هاي حريف است که مي‌تواند با هر دو پايش پاس بدهد اما با پاي راستش به صورت ويژه‌اي عالي کار مي‌کند و در دويدن‌ها عالي است. 16 پاس وي در سه فصل گذشته بيشتر از هر مدافع ديگري در ليگ است و اکنون پس از اينکه 12 ماه با مصدوميت‌هاي متعدد دست و پنجه نرم مي‌کرد، اکنون آماده است.

کارل روبينسون، سرمربي اين تيم در اين باره اظهار داشت: شيوه‌اي که مي‌خواهم تيمم بازي کند اين است که مدافعان تيمم در حمله شرکت کنند. آنها جلو مي‌کشند و توپ را به محوطه جريمه مي‌رسانند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها