کد خبر: ۲۰۷۵۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: با آناليزي که از السد داشته‌ايم شانس زيادي براي شکست دادن اين تيم داريم.

مهرزاد خليليان درباره وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از ديدار با السد قطر عنوان کرد: اوضاع تيم خيلي خوب است و بازيکنان سپاهان سرحال، شاد و بسيار پرانرژي هستند و براي ديدار با السد آماده مي‌شوند.

به گزارش تسنيم، وي که با زردپوشان اصفهاني به قطر رفته، در خصوص ديدار روز چهارشنبه سپاهان گفت: بازي با السد جزو آن دسته از ديدارهاي دشوار ما است و پيش بيني يک بازي سخت را در قطر مي‌کنيم اما بازيکنان سپاهان همه براي ديدار با السد متحد، يکدل و آماده هستند تا بتوانيم در اين ديدار به امتياز برسيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه چقدر براي اين تيم شانس پيروز شدن قائل است، اظهار داشت: با آناليزي که از السد کرديم و جلسه‌اي که با کرانچار داشتيم شانس‌مان براي پيروزي برابر حريف قطري‌مان زياد است.

خليليان با ابراز رضايت از وضعيت سپاهان افزود: در اين هفته تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و با مجموعه عواملي که در باشگاه سپاهان داريم به پيروزي اميدواريم، به خصوص اينکه بازيکنان انگيزه زيادي براي پيروزي در بازي اول دارند و اکنون نيز تمرينات خود را به خوبي دنبال مي‌کنند تا براي ديدار روز چهارشنبه آماده باشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها