کد خبر: ۲۰۷۳۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان الشباب عربستان مي‌گويد شناخت کاملي از استقلال دارد و البته فکر نمي‌کند جدا شدن برخي بازيکنان از آبي‌پوشان نمي‌تواند تاثيري بر روند آن‌ها بگذارد.
احمد اطيف، هافبک تيم الشباب در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا درباره اين ديدار گفت: ما از استقلال شناخت کافي داريم. چند بازي آن‌ها را ديده‌ايم و ملي‌پوشان آن‌ها را هم مي‌شناسيم. چند تن از بازيکنان اصلي‌شان از جمع‌شان جدا شده‌اند اما رفتن آن‌ها نمي‌تواند اثري منفي روي استقلال داشته باشد. ما در آسيا با تيم‌هاي ايراني زياد بازي کرده‌ايم و از اين لحاظ باتجربه هستيم. براي باخت به اينجا نيامده‌ايم و حواس ما فعلا به ليگ قهرمانان آسياست.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال خط حمله الشباب را خطرناک توصيف کرده است و نظر او در اين باره چيست اظهار کرد: شرايط هر بازي متفاوت است. سرمربي ما براي اين ديدار نقشه دارد و مطمئنا اگر کم‌اشتباه باشيم مي‌توانيم به گل برسيم.

کاپيتان الشباب در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به حضور تماشاگران آبي‌پوش در ورزشگاه آزادي چيست عنوان کرد: مي‌دانيم که استقلال هواداران زيادي دارد. ما جلوي تيم‌هاي پرتماشاگر خوب ظاهر مي‌شويم و با ديدن تماشاگران روحيه‌اي دوچندان پيدا مي‌کنيم.

احمد اطيف در پايان و در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به اينکه امير قلعه‌نويي يک با در دو سال پيش و در ليگ قهرمانان آسيا با الشباب روبه‌رو شده است چيست و اينکه اين مسئله چقدر به آن‌ها شناخت مي‌دهد، گفت: به هر حال هميشه حرف اول را در آسيا بازيکنان ايراني و عربستاني مي‌زنند. ما نگاه‌مان به آينده است و شرايط دو سال قبل با الان قابل مقايسه نيست. به هر حال چند بازيکن از جمع ما جدا شده‌اند و عده‌اي هم در تيم مانده‌اند. ما از تيم‌هاي ايراني شناخت خوبي داريم و براي سه امتياز به ايران آمده‌ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها