کد خبر: ۲۰۷۳۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: به دليل اشتباه‌هاي داور در انتهاي جدول قرار داريم وگرنه بايد در رده نهم باشيم.
اکبر ايرانمنش در مورد وضعيت تيم مس کرمان گفت: تمرينات تيم امروز تعطيل شد و لوکا بوناچيچ هم به کشورش رفته است. با اين حال هنوز به بقا در ليگ برتر اميدواريم و اگر بتوانيم سه بازي آخر ليگ را ببريم 50 درصد شانس بقا داريم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه بوناچيچ گفته ديگر در ايران نمي‌ماند و پايان فصل مي‌رود، گفت: او تا آخر فصل با ما مي‌ماند و بايد ببينيم سرنوشت چه مي‌شود.

مديرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بدبياري اين تيم در ليگ، گفت: ما در ليگ برتر از اشتباه‌هاي داوران ضربه خورديم. در همين بازي آخر مقابل سپاهان پنالتي آشکار ما گرفته نشد. اگر اشتباه‌هاي داوري نبود ما اکنون در رده هشتم و نهم جدول بوديم. نه انتهاي جدول، من بي‌دليل و غيرمستند حرف نمي‌زنم. امشب هم خواهيد ديد که 90 پنالتي ما در بازي با سپاهان را تاييد مي‌کند.

وي تصريح کرد: در بازي با نفت هم يک پنالتي ما گرفته نشد. در بازي با داماش در حالي که يک بر صفر از حريف پيش بوديم يک پنالتي بي‌مورد براي داماش گرفته شد. در بازي با تراکتورسازي تا دقيقه 94 از حريف پيش بوديم و يک دقيقه و نيم هم بيشتر از وقت‌هاي تلف شده محاسبه شد و در نهايت تراکتورسازي گل مساوي را زد. با اين وضعيت چه بايد بکنيم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها