کد خبر: ۲۰۷۱۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ميلان معتقد است تيمش در بازي برابر سامپدوريا از همه لحاظ تيم برتر ميدان بوده است.

 

ميلان در هفته‌ بيست‌وپنجم سري A به پيروزي ارزشمند خارج از خانه دست يافت و سامپدوريا را با دو گل شکست داد.

کلارنس سيدورف، سرمربي هلندي ميلان پس از پيروزي تيمش برابر سامپدوريا گفت: مهم‌ترين موضوع براي ما اين است که تيم در حال رشد است و بازي به بازي بهتر مي شويم. در اين مقطع از فصل به کسب پيروزي فکر نمي‌کنيم اما در صورت برد روحيه تيمي‌مان بهتر مي‌شود. اين سه امتياز قدرت ذهني تيم ما را براي بازي‌هاي آينده افزايش مي‌دهد.

سيدورف در ادامه گفت: بازي خوب و فشرده‌اي را برابر سامپدوريا به نمايش گذاشتيم. البته بايد به سينيشا ميهايلوويچ تبريک بگويم که موفق شده تيم خوبي در سامپدوريا بسازد. امشب (ديشب) ميلان از همه لحاظ تيم برتر ميدان بود، چه در خط دفاع و چه در خط حمله بازي بي نقصي را از خود نشان داد.

سرمربي ميلان درباره بازي حساس هفته‌ آينده تيمش برابر يوونتوس گفت: يوونتوس در اين فصل عملکرد خيلي خوبي داشته و صدرنشين ليگ است. چند بازيکن مصدوم داريم که اميدوارم تا بازي برابر يوونتوس به آمادگي برسند تا بتوانند در ترکيب تيم به ميدان بروند. يک هفته‌ براي اين بازي حساس زمان داريم. در خانه بازي خواهيم کرد و براي کسب پيروزي برابر اين تيم به ميدان مي‌رويم. پيشرفت ما تنها در طي زمان حاصل مي‌شود و بايد زمان را فداي کسب موفقيت در اين فصل کنيم.

ميلان در نقل و انتقالات ژانويه موفق شد عادل تعرابت را از فولام به خدمت بگيرد که از زماني که به اين تيم اضافه شده توانسته بازي‌هاي بسيار خوبي را از خود نشان دهد. سيدورف درباره تعرابت که در بازي برابر سامپدوريا بهترين بازيکن زمين شناخته شد گفت: تعرابت مي‌داند که من از او چه انتظاري دارم. تعرابت برابر سامپدوريا هر آن چه از او مي‌خواستم انجام داد. از بودن او در تيم خيلي خوشحال هستم.

ميلان هفته‌ آينده در ليگ ايتاليا در خانه از يوونتوس پذيرايي خواهد کرد و سپس براي ديدار برگشت برابر آتلتيکو مادريد در ليگ قهرمانان اروپا به اسپانيا خواهد رفت تا شکست خانگي يک بر صفر را برابر اين تيم جبران کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها