کد خبر: ۲۰۷۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
دومین نشست جبهه پایداری قم با حضور جمعی از چهره های شاخص روحانی ، سیاسی و رسانه ای استان قم برگزار گردید.

به گزارش بی باک، در این نشست که با حضور دکتر علی اصغر زارعی، نماینده استان های جبهه پایداری برگزار گردید، مباحث مهمی مطرح گردید که در ادامه به برخی از آن اشاره می گردد.

ابتدا حجت الاسلام و المسلمین روانبخش، عضو جبهه پایداری و دبیر سیاسی هفته نامه پرتو، طی سخنانی هدف از تشکیل جبهه پایداری را برای حضار جلسه تبیین نمود و این جبهه را تشکلی انقلابی در مقابل حامیان فتنه و جریان انحرافی معرفی کرد.

حجت الاسلام روانبخش ضمن اشاره به استقبال گسترده مردم و نخبگان حوزه و دانشگاه از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، تبلیغات سوء صورت گرفته علیه این جبهه از سوی دشمنان نظام و انقلاب و همچنین حامیان فتنه را نشان از سلامت و درستی سیاستهای کلان و اهداف این جبهه قلمداد کرد.

وی با بيان اينكه علامه مصباح يزدی معتقد است كه جبهه به معنای سازمان فراگيری است كه معنا و مفهوم كاربردی حزب يا تشكل را ندارد، اظهار داشت: علامه مصباح يزدی جبهه پايداری را متفاوت از يك حزب يا تشكل مي‌داند.

حجت الاسلام روانبخش گفت: علامه مصباح يزدی با استناد به آيه "إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ" این جبهه را نام گذاری کردند.

در ادامه دکتر علی اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از ضرورت و لزوم تاسیس چنین تشکلی در شرایط امروز کشور سخن به میان آورد.

عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس، ضمن حساس خواندن شرایط کشور و منطقه هشدار داد: نباید اجازه دهیم تا عده ای منحرف و حامی فتنه مجلس نهم را مصادره کنند و موجبات جشن و شادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، علامه مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت را پدران معنوی این جبهه خواند و گفت: آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت پدران معنوی و عطیه ای الهی برای جبهه پایداری به شمار می آیند.

وی همچنین اظهار داشت: معمولا علما برای خود شانیتی قائل هستند که بخاطر آن وارد هر بحث و موضوعی نمی شوند امّا حضرت آیت الله مصباح یزدی تا کنون ثابت کرده که هیچ شانیتی جز سربازی ولایت، برای خود قائل نیست لذا با وجود تمام فشارهای زیاده خواهان، ایشان وارد میدان شده که البته این رویه را وی در ادوار گذشته نیز به شکل های مختلف به اجرا گذاشته است.

علی ‌اصغر زارعی افزود: عده ای در اجلاسیه اخیر خبرگان به آیت الله مصباح فشار آوردند تا حمایت خویش را از جبهه پایداری بردارد امّا ایشان در مقابل این فشارها لحظه ای کوتاه نیامد و حمایت صریح خود از جبهه پایداری را اعلام نمود.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس همچنین به حمایت بسیاری از بزرگان و علمای کشور از  تشکیل جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: بسیاری از علما از اینکه جبهه پایداری با تاخیر اعلام موجودیت کرده است، انتقاد کردند و حمایت صریح خود را از این جبهه اعلام داشته اند.

ایشان تاکید کرد: علمای راستین همواره مورد احترام همه اعضای جبهه پایداری هستند و برخلاف شایعات برخی معاندین داخلی و خارجی، هیچ تقابلی بین جبهه پایداری و حضرت آیت الله مهدوی کنی نیست.

وی اظهار داشت: تنها آن عده ای که با شکل گرفتن جبهه پایداری، منافعشان به خطر افتاده است، سعی دارند تا با شانتاژ خبری و شیطنت های رسانه ای، اختلاف ایجاد کنند که البته به لطف خدا موفق نخواهند شد.

در این نشست دکتر زارعی از حضار خواست تا سئوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند که یکی از حضار به موضوع وحدت اصولگریان و گسترده تر نمودن دایره اعضای اصلی این جبهه اشاره کرد و رویکرد جبهه پایداری در این زمینه را جویا شد که دکتر زارعی در جواب وی اظهار داشت: تمام تلاش و هدف اصلی ما وحدت با همه اصولگرایان واقعی است که امیدواریم این اتفاق بیفتد و تنها در صورت ضرورت و شرایط خاص به نحو دیگر عمل خواهیم کرد.

یکی از روحانیون حاضر در جلسه به تلاشهای پشت پرده آقای نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اشاره کرد و خطاب به دکتر زارعی گفت : چرا اصولگرایان اجازه می دهند تا فردی چون آقای نواب که مواضعش در ایام فتنه و مباحث دیگر مشکوک است، برای اصولگرایان تعیین تکلیف کند؟! آقای نواب چه جایگاهی در بین اصولگرایان دارد؟! آیا اصولگرایان نسبت به افکار و اندیشه ها و همچنین مواضع وی در ایام فتنه بی اطلاع هستند که چنین اجازه ای را به وی می دهند؟!

دکتر زارعی نیز ضمن تایید برخی تلاشهای آقای نواب در کمیته 8+7 گفت: تلاشهای آقای نواب قطعا عقبه دارد. ما هم سئوالمان این است که چه کسی گفته هفت یا هشت باشد؟ چه کسانی این کمیته را طراحی کردند؟ به هر حال ما هم معتقدیم که نباید کار اصولگرایان به جایی برسد که آقای نواب برای آنان تعیین تکلیف کند.

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح گردید، بحث شایعات و ابهامات پیرامون آقای صادق محصولی و نقش وی در جبهه پایداری بود که توسط یکی از حضار سئوالاتی در این زمینه پرسیده شد و آقای زارعی در پاسخ به این فرد گفت: عده ای در دارایی های آقای محصولی شک و تردید دارند که این موضوع در دوران وزارت ایشان در کمیسیون اصل نود و برخی جاهای دیگر بررسی شد و هیچ اشکال و شک و شبهه ای در آن پیدا نکردند.



عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس همچنین گفت: اگر شایعه پراکنان برای فساد اقتصادی آقای محصولی یک سند و مدرک داشتند، بدون شک و قطعا رو می کردند و  از این شایعه پراکنی های مذبوحانه دست بر می داشتند. لذا آنها خودشان هم خوب می دانند که آقای محصولی؛ فردی مدیر، متدین، متعهد و ولایتمدار است و هیچ مشکلی در مباحث اقتصادی ایشان وجود ندارد از همین رو به تخریب ناجوانمردانه ایشان روی آورده اند.



زارعی گفت: محصولی از پاک ترین و قوی ترین وزیران دولت آقای احمدی نژاد بود امّا عده ای او را مزاحم فعالیتهای خود می دیدند چون محصولی اهل ملاحظه و تسامح نیست و خطر جریان انحرافی را خیلی زودتر از دیگران گوشزد کرد بخاطر همین هم او را سبیل قرار داده اند.

وی در ادامه افزود: محصولی از فرمانده هان متعهد و ولایتمدار کشور بوده است و در دورانی که برخی شخصیت ها دچار شک و تردید شده بودند، لشکر آقای محصولی به "لشکر خامنه ای" معروف بود.



علی اصغر زارعی تصریح کرد: بی تردید آقای محصولی  آرمانهای انقلاب و نظام را با هیچ چیز معاوضه نخواهد کرد و شایعاتی که علیه او مطرح است، ناشی از اقتدار و تلاشهای سابق و فعلی وی در دفاع از نظام و انقلاب می باشد لذا برخی از این لجن پراکنی ها ناشی از عقده های شخصی و کینه های قدیمی کسانی است که آقای محصولی را مانع تحقق اهدافشان دیده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین پیرامون گزارش یکی از سایتهای خبری مبنی بر جلسه اخیر آقای محصولی با دکتر احمدی نژاد درباره جبهه پایداری، اظهار داشت: این گزارش ادعایی کذب محض است و با تحقیقات ما مشخص گردید که آن خبر با فشار برخی افراد، تنظیم و منتشر شده بود.

در پایان این نشست حجت الاسلام شکروی، مدیر دفتر پژوهش ها و عضو فعال جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از حضار و مسائل مطرح شده توسط آنان، ابراز داشت: عموم این جمع، میزان بصیرت، تقوا و دوراندیشی حضرت علامه مصباح یزدی را خوب می شناسند. اینکه حضرت علامه مصباح یزدی در چنین شرایطی اینگونه وارد میدان شده اند، قطعا نشان از ضرورت وجود چنین جبهه ای می باشد لذا همگان باید با تلاش خود در راستای اهداف انقلاب و آرمانهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری قدم بر داریم و امروزه جبهه پایداری انقلاب اسلامی نقطه امید نیروهای انقلاب و مومنین جامعه می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز _ دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
http://www.pfbm.blogfa.com/post-32.aspx
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها