کد خبر: ۲۰۷۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
در بین نمایندگان این بحث مطرح بود که لاریجانی از حوزه انتخابیه اصفهان و یا تهران کاندیدا شود. همچنین چون ایشان اهل مازندران است این بحث هم مطرح بود که از حوزه های انتخابیه استان مازندران کاندیدا شود...

بولتن نیوز: بر اساس شنیده های خبرنگار ما از راهروهای مجلس علی لاریجانی رئیس مجلس برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار بولتن نیوز، روز یکشنبه 27 شهریور در حاشیه جلسه علنی مجلس در راهروهای مجلس از زبان نمایندگان شنیده که علی لاریجانی رئیس مجلس در یکی از سخنرانی های خود در جمعی اعلام کرد که برای انتخابات آینده مجلس از حوزه انتخابیه قم کاندیدا نخواهد شد. حتی این خبر در بولتن های محرمانه هم درج شد و برخی از نمایندگان مجلس آنرا دیده اند.

یکی از نمایندگان مجلس در همین رابطه با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: این خبر از سوی برخی از نمایندگان برای یکدیگر نقل و قول شده و حتی برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز این خبر را نقل می کردند.

به گفته این نماینده، لاریجانی و دفتر وی در قبال این نقل قول ها هیچ واکنشی نشان ندادند . یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت : در بین نمایندگان این بحث مطرح بود که لاریجانی از حوزه انتخابیه اصفهان و یا تهران کاندیدا شود. همچنین چون ایشان اهل مازندران است این بحث هم مطرح بود که از حوزه های انتخابیه استان مازندران کاندیدا شود.

علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد، در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
از هر جا میخواد بشه، بذارید بشه. ولی این را بدونه که از قم، رای نمیاره.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
بهتر بود ازقم کاندید میشد. تاببینه حمایت از فتنه آخر عاقبتش چی میشه البته اگر جرات داره . قم جای این افراد نیست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها