کد خبر: ۲۰۶۹۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، رضا حقیقی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرد و پیش از پایان فصل جدید قصد جدایی از جمع سرخپوشان را دارد.

 

بندی در قرارداد حقیقی وجود دارد که این بازیکن در صورت جدایی محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس می‌تواند از این تیم جدا شود.

 

حالا به نظر می‌رسد حقیقی به صورت جدی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و فردا هم جلسه کمیته انضباطی این بازیکن در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

 

اسماعیل حسن‌زاده خبر شکایت حقیقی از باشگاه پرسپولیس را تایید کرده است.

 

* حقیقی: نام حرکتم شکایت نیست، روشن شدن تکلیف است!

حقیقی در توضیح این خبر گفت: «می‌خواستم حکم آزادی خود را بگیرم تا هرموقع خواستم به تیمی خارجی بروم دچار مشکل نشوم.»

 

وی ادامه داد: «اسم این حرکتم را شکایت نمی‌گذارم بلکه نامش را مشخص شدن تکلیف می‌گذارم. فقط و فقط می‌خواستم تکلیفم مشخص شود وگرنه گزینه اول و آخر من پرسپولیس است. من می‌خواستم آزاد شوم تا بتوانم آزادانه تصمیم بگیرم.»

 

* سالارکیا: از شکایت حقیقی با خبر بودیم

محمود سالارکیا در مورد شکایت حقیقی گفت: «قرار است فردا (یک‌شنبه) جلسه‌ای در این خصوص در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار و به این مسئله رسیدگی شود.»

 

وی ادامه داد: «ما از شکایت حقیقی با خبر بودیم و حالا می‌خواهیم دلایل و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون تحویل دهیم. البته حقیقی دلیل خاصی را برای جدایی اعلام نکرده و فقط گفته که می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. هر چند این احتمال وجود دارد که قبل از جلسه فردا این مشکل را حل کنیم.»

 

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی حقیقی از این تیم وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد، با توجه به در اختیار داشتن دلایل و مستندات، امیدواریم این بازیکن از پرسپولیس جدا نشود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها