کد خبر: ۲۰۶۸۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: لاریجانی در این جلسه از نمایندگان خواست که مسائل امنیتی کشور، نظام و انقلاب در جلسات علنی از سوی تمامی نمایندگان رعایت شود.
به گزارش پایگاه 598 ، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم به جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: این جلسه در واقع یک جلسه هم‌اندیشی در رابطه با نوع مواضعی که مجلس باید در مورد مذاکرات هسته‌ای، اقتصاد مقاومتی و جریانات داخلی و خارجی باید اتخاذ کند، بود.
 
وی افزود: در این جلسه، نمایندگان مجلس نیز تقاضا کردند که این جلسات استمرار داشته باشد، زیرا از این طریق موافقین و مخالفین دیدگاه‌های خودشان را در مورد مسائل مختلف مطرح می‌کنند و بیشتر متوجه می‌شوند که نمایندگان در برابر جریانات مختلف و روز کشور چه شیوه‌ای را اتخاذ کنند که خدایی ناکرده آب به آسیاب دشمن ریخته نشود و از طرفی، نمایندگان بتوانند در این چارچوب به نقش نظارتی خود عمل کرده و در نقد طرف مقابل، مسائل داخلی از منتشر نشود  البته بنده معتقدم که این یک اقدام بسیار خوب و کارگشاست.
 
نماینده مردم رشت در مجلس به توصیه رئیس مجلس به نمایندگان برای انجام مصاحبه با خبرنگاران و رسانه‌ها اشاره و تأکید کرد: در این جلسه لاریجانی بعضی از مصاحبه‌ها را به عنوان مصداق مطرح کرد و گفت که در این مصاحبه‌ها مبنایی برای رسانه‌های خارجی شده که واقعیت نداشته است، اما نگفت که چه کسی این مصاحبه را انجام داده است.
 
جعفرزاده، تصریح کرد: در این جلسه، رئیس مجلس گفت که نمایندگان در زمینه مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند، دقت بیشتری داشته و طوری مصاحبه نکنند که مطالبی درج شود که دست‌‌مایه دشمنان ما قرار گیرد. لاریجانی همچنین گفت که مسائل امنیتی کشور، نظام و انقلاب در جلسات علنی از سوی تمامی نمایندگان رعایت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها