کد خبر: ۲۰۶۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 کیهان نوشت:

يك عضو هيئت رئيسه مجلس از بررسي جزئيات طرح نظارت بر نمايندگان در جلسه امروز مجلس خبر داد.

محمد دهقان اظهار داشت: بررسي جزئيات طرح نظارت بر نمايندگان اولين دستور كار صحن علني مجلس شوراي اسلامي در روز سه شنبه خواهد بود.
عضو هيئت رئيسه مجلس تصريح كرد: كار كارشناسي بسيار سنگيني روي اين طرح صورت گرفته، اين طرح 3 بار در كميسيون مشترك مورد بازبيني قرار گرفته و يك بار هم با حضور رياست مجلس شوراي اسلامي مورد بررسي مجدد قرار گرفته است.
اين عضو كميسيون قضايي مجلس با تاكيد بر اينكه اين طرح از پشتيباني قوي كارشناسي و حمايت نظام برخوردار است تصريح كرد: چالش زيادي براي تصويب جزئيات طرح نظارت بر نمايندگان نخواهيم داشت البته ممكن است پيشنهاداتي براي اصلاح اين لايحه به هيئت رئيسه ارائه شود.
موسي قرباني نماينده قائنات در مجلس شوراي اسلامي هم در همين رابطه گفت: طرح نظارت بر نمايندگان در جلسه علني سه شنبه مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي افزود: بنده به عنوان سخنگوي كميسيون ويژه طرح نظارت بر نمايندگان گزارش كميسيون را در مجلس قرائت مي كنم.
نماينده قائنات گفت: با توجه به بررسي هاي كارشناسي صورت گرفته در كميسيون مشترك طرح نظارت بر نمايندگان حداقل سه بار مورد بازبيني قرار گرفته و با عنايت به اينكه قبلا كليات آن در صحن مجلس مصوب شده و اين طرح چندين بار در جلسه اي با حضور رياست مجلس مورد بررسي قرار گرفته پيش بيني مي شود كه اين طرح به راحتي در مجلس تصويب شود.
گفتني است كليات طرح نظارت بر نمايندگان ارديبهشت امسال در مجلس تصويب و مقرر شد اين طرح به صورت دو شوري بررسي شود تا سؤالات، ابهامات و نظرات برخي نمايندگان در اين طرح لحاظ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها