کد خبر: ۲۰۶۷۳۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: پول همه چيز در فوتبال به حساب نمي‌آيد که اگر اين گونه بود رئل‌مادريد بايد هر سال قهرمان مي‌شد.
 کارلوس کي‌روش در حاشيه همايش همبستگي ملي براي حمايت از تيم ملي عنوان کرد: خوش‌آمد گويي به وزارت ورزش و جوانان و همچنين نهاد رياست جهموري و پيشکسوتاني که در اينجا هستند به خصوص رئيس فدراسيون فوتبال دارم. همين طور همکاران عزيزم تمامي مربيان ايران و تک تک بازيکنان و مردم ايران. صعود تيم ملي به جام جهاني را تبريک مي‌گويم و به همين ترتيب از آنها قدرداني مي‌کنم. از اصحاب عزيز رسانه باز هم تشکر مي‌کنم و همين طور کادر عزيز خوبم که در کنار ما بودند سپاسگزارم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: 104 روز تا حضورمان در جام جهاني فوتبال باقي مانده است. حضور تماشاگران و استقبال از جام جهاني برزيل بيش از شش برابر جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي خواهد بود. تمام بليت‌ها فروش رفته و متاسفانه ديگر بليت ديگري نمانده براي کساني که مي‌خواهند به جام جهاني بروند. بيش از 45 درصد جمعيت کل جهان که تقريبا برابر با 3.5 ميليارد نفر است اين جام جهاني را نگاه خواهند کرد.

سرمربي تيم ملي فوتبال خاطرنشان کرد: در کشورهاي فوتبال دوست مثل ايران، آرژانتين برزيل تخمين زده شده که بيش از 45 درصد جمعيت اين کشورها به صورت مستقيم اين بازي ها تماشا مي‌کنند. 50 ميليون به صورت زنده در ايران تماشا مي‌کنند. اين بدان معنا است که 104 روز از وظيفه بزرگ فاصله داريم و اينجا هستيم که مشارکت از تيم ملي و بانک پاسارگاد شاهد باشيم. از جانب جامعه فوتبال خواستم از بانک پاسارگاد تشکر کنم و به آنها مي‌گويم که افسوس اين فرصت را نخواهيد خورد.اين وظيفه فدراسيون و بازيکنان است که اين مشارکت را به بهترين نحو ممکن انجام دهد.

کي‌روش گفت: اميدوارم اين نمونه بسيار خوبي باشد براي ساير حاميان که قدم پيش بگذارند. همان طور که شاهد بوديد در فوتبال ما 11 بازيکن اصلي داريم و همان طور که کفاشيان گفت امکان اين وجود دارد که شايد 11 حامي فوتبال داشته باشيم که يک باشگاه VIP براي حمايت از تيم ملي تشکيل شود. در فوتبال پول هيچ گاه به تنهايي باعث موفقيت نمي شود اگر اين طور بود رئال مادريد بايد هر سال قهرمان مي‌شد. اما با برنامه ريزي درست و سرمايه گذاري مي‌توان آينده فوتبال ايران را تضمين کنيم. اگر بتوانيم باعث پيشرفت فوتبال شويم مطمئنا کل جامعه سود خواهد برد.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: به کل ايران تبريک مي گويم اين صعود متعلق به همه است. ضمانت اينکه حضور موفق وظيفه ماست و دست به دست هم بدهيم حضوري خوبي داشته باشيم. اميدوارم مشارکت به بهترين نحو ممکن شکل بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها