کد خبر: ۲۰۶۷۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد، قهرماني دور از دسترس تيم فوتبال اين باشگاه نيست.
علي پروين در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس در مورد بازي اين تيم مقابل صباي قم گفت: پيروزي در بازي با صبا را به کادر فني، اعضاي تيم و همه هواداران تبريک مي‌گويم. يک برد خوب با يک بازي خوب که پرسپوليس را به کورس قهرماني برگرداند. بچه‌ها واقعاً بازي زيبايي انجام دادند و با تلاش خود و درايت کادر فني، هواداران را خوشحال و اميدوار کردند. من ايمان دارم در صورتي که ما در 3 بازي آينده بتوانيم به برتري برسيم، در کنار کسب سهميه آسيايي، رسيدن به قهرماني ليگ دور از دسترس نخواهد بود.

وي با اشاره به پنالتي اعلام شده براي صبا، ادامه داد: من اعتقاد دارم آن پنالتي، اصلاً پنالتي نبود. کارشناسان هم اين مسئله را تائيد کردند. جداي از اين مسئله، تيم ما منسجم و متحد بازي کرد. بايد بابت آن به آقاي دايي و کليه بچه‌ها تبريک و خسته نباشيد بگويم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مصاف رقباي پرسپوليس با يکديگر در هفته‌هاي بعد و تاثير آن روي جدول خاطرنشان کرد: ما نبايد به اين مسائل توجه کنيم. تمام تمرکز ما بايد روي 3 بازي باقي‌مانده باشد تا آنها را با همدلي و اتحاد پشت سر بگذاريم. ما روي بازي ديگران کنترلي نداريم ولي بايد 3 بازي خود را ببريم و در آن صورت به هدف نزديک مي‌شويم.

پروين خاطر نشان کرد:‌ ما بايد به اين فکر کنيم که خودمان 3 بازي سخت داريم. اين تصور که چون با تيم‌هاي پايين جدول بازي مي‌کنيم، پس کارمان آسان‌تر است، درست نيست و بايد اين فکر را از ذهن خودمان دور کنيم و با تمام توان از تيم پشتيباني کنيم، چون بازي‌ها سخت و سنگين است.

پروين با اشاره به حضور پرتعداد تماشاگران در بازي‌هاي پرسپوليس افزود: در شرايطي که بازي‌هاي ليگ بسيار کم تماشاگر شده است، نزديک به 30 هزار نفر براي حمايت از تيم پرسپوليس آمدند. اين نشان مي‌دهد که هواداران پشت تيم هستند و پرسپوليس را تنها نمي‌گذارند. بايد بابت اين مسئله از آنها تشکر و قدرداني کنيم که تا دقيقه 90 حمايت خود را دريغ نمي‌کنند و به اميد خدا در 3 بازي بعدي هم اينطور خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها