کد خبر: ۲۰۶۶۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
فوتبال کشور در اسفند ماه شاهد حضور نمايندگان ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، برگزاري اردوي تيم ملي براي کسب آمادگي بيشتر براي حضور در جام جهاني و بازي اين تيم در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا خواهد بود.
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وب سايت سازمان ليگ، نمايندگان ايران در ليگ قهرمان آسيا از روز سه شنبه هفته جاري رقابت هاي خود را در اين جام آغاز مي کنند.

در بازي هاي هفته اول اين رقابت ها تيم استقلال تهران در گروه A که در دوره قبل به جمع 4 تيم مرحله نيمه نهايي راه يافت، سه شنبه 6 اسفند در خانه ميزبان الشباب عربستان است. در ديگر بازي اين گروه در امارت، الجزيره در همين روز به مصاف الريان قطر خواهد رفت.

تيم فولاد خوزستان، صدرنشين ليگ برتر فوتبال ايران در گروهB  سه شنبه 6 اسفند، در قطر به مصاف الجيش اين کشور مي رود.در عربستان نيز تيم الفاتح اين کشور در همين روز در خانه ميزبان بنياد کار ازبکستان است.

چهارشنبه 7 اسفند، تيم تراکتور سازي که به تازگي قهرمان جام حذفي شده است در گروه C، در تبريز از الاتحاد عربستان پذيرايي مي کند.تراکتور سازي در فصل قبل ليگ قهرمانان آسيا در مرحله مقدماتي حذف شد. در بازي ديگر اين گروه العين امارات در همين روز به مصاف لخويا قطر مي رود.

در گروه D تيم سپاهان در اولين بازي خارج از خانه چهارشنبه 7 اسفند، با السد قطر ديدار مي کند وتيم الهلال عربستان نيزدر همين روز با الاهلي امارات ديدار مي کند.

ورزشگاه آزادي ميزبان ايران – کويت

اردوي تيم ملي ايران از روز 8 اسفند در تهران آغاز مي شود و در اين مدت تيم ملي فوتبال ايران روز 12 اسفند ماه درآخرين بازي مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در تهران به مصاف کويت خواهد رفت اين تيم تا پيش از اين بازي با 13 امتياز صعودش را به مرحله نهايي قطعي کرده بود.در اين گروه، بعد از تيم ملي کشورمان کويت با 9 امتياز در مکان دوم جدول قرار دارد.

 بعد از اين ديدار، تيم ملي ايران روز14 اسفند، ديدار تدارکاتي را در تهران مقابل گينه برگزار مي کند.

بازي هاي هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا از سه شنبه20 اسفند دنبال خواهد شد ودر اين روز در گروه A استقلال در قطر به مصاف الريان اين کشور خواهد رفت و در همان روز الشباب عربستان ميزبان الجزيره امارات است.

در گروه B ، در تاريخ 20 اسفند، فولاد خوزستان ميزبان الفاتح عربستان است و بنيادکار نيز در همين روز ميزبان الجيش قطر است.

چهارشنبه 21 اسفند در گروه C ،تراکتورسازي در قطر به مصاف لخويا مي رود و در همين روز الاتحاد عربستان ميزبان العين امارات است. در گروه D نيز تيم سپاهان ميزبان الهلال عربستان است و در همين روز الاهلي امارات ميزبان السد قطر است.

در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه 27 اسفند در گروه A، استقلال ميزبان الجزيره است و در همين روز الشباب ميزبان الريان قطر است. در گروه C ، تراکتورسازي در امارات به مصاف العين مي رود و در همين روز لخويا ميزبان الاتحاد است.

در تاريخ چهارشنبه 28 اسفند،در گروه B فولاد در ازبکستان به مصاف بنيادکار مي رود ودر همين روز الفاتح عربستان ميزبان الجيش قطر است.در گروه D سپاهان ميزبان الاهلي است والسد قطر ميزبان الهلال عربستان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها