کد خبر: ۲۰۶۶۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست کميته اخلاق فدراسيون فوتبال گفت: گزينه سرمربيگري تيم فوتبال ذوب‌آهن به لحاظ قانوني نمي‌تواند روي نيمکت اين تيم اصفهاني بنشيند.
علي‌اکبر محمدزاده در خصوص وضعيت فيروز کريمي براي سرمربيگري تيم ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: اينطور عنوان شده است که آقاي فيروز کريمي با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسيده و گويا قراردادي هم امضا کرده است اما به لحاظ قانوني ايشان نمي‌تواند روي نيمکت ذوب‌آهن بنشيند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: طبق استعلامي که به عمل آورديم آقاي کريمي به دليل تخلفاتي که در گذشته داشته و همچنين محروميتي که از سوي کميته انضباطي براي وي در نظر گرفته شده است براي نشستن روي نيمکت هر تيمي مشکل دارد.

سرپرست کميته اخلاق فدراسيون فوتبال درباره مشکل فيروز کريمي گفت: پيش از اين کميته انضباطي آقاي کريمي را 8 جلسه از نشستن روي نيمکت محروم کرده است. به همين خاطر اين مربي در هر تيمي که بخواهد مشغول شود بايد اين 8 جلسه محروميت را پشت سر بگذراد. ايشان در حال حاضر براي نشستن روي نيمکت و حضور در کنار زمين مشکل دارد و بايد محروميت خود را طي کند.

فيروز کريمي، گزينه سرمربيگري تيم ذوب‌آهن است که با اين تيم به توافق رسيده و اگر مشکلي به وجود نيايد فردا (يک‌شنبه) مراسم معارفه او برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها