کد خبر: ۲۰۶۶۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: اين نوع تيمداري صحيح نيست و اگر صبا را نمي‌خواهند آن را به استان ديگري واگذار کنند.

 

محمدرضا کشوري‌فرد در خصوص بحث استعفايش از مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: اگر مسئولان استاني با باشگاه همکاري نکنند مجبور مي‌شوم استعفا دهم چرا که اگر فکر آنها به فوتبال نباشد من هم مجبور نيستم در اين باشگاه باقي بمانم.

به گزارش فارس، وي در مورد اظهارات بازيکنان صباي قم مبني بر اينکه اگر استان قم قصد تيمداري ندارد، صبا را به استان ديگري واگذار کند، بيان داشت: من هم با نظر بازيکنان موافق هستم چرا که اين طرز تيمداري نيست. ما با استاندار و معاونانش بايد صحبت کنيم و قرار شده تا 3- 4 روز آينده به داد ما برسند.

کشوري‌فرد افزود: اگر قرار است پول بدهند بايد هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد چرا که حل شدن مشکلات در صورت رسيدن پول دور از دسترس نيست.

وي در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد اگر همان زماني که بحث مشکلات مالي صباي قم در رسانه‌ها مطرح شد به جاي تکذيب آن درصدد رفع آن برمي‌آمدند بيان داشت: ما روي قول هيأت مديره اين مسائل را تکذيب مي‌کرديم البته آنها هم تلاششان را کردند اما به مشکلي برخورده‌ايم که قرار است حل شود و اين مشکل به دليل جابه‌جايي‌هايي است که وجود دارد.

کشوري‌فرد در پايان گفت: بازيکنان صبا بالاخره به پول خودشان مي‌رسند چرا که با ما قرارداد دارند اما فکر مي‌کنم وضعيت داماش از ما بدتر است و فکر نمي‌کنم يک فوتباليست حرفه‌اي اعتصاب کند و تمرين را تحريم کند البته استان در اين باره کم کاري کرده و بايد بداند که تيمداري هزينه و خرج دارد. ما در حال حاضر در هزينه‌هاي جاري باشگاه هم مانده‌ايم و اين نوع تيمداري صحيح نيست. اگر مسئولان استان قم تيم فوتبال نمي‌خواهند قبل از اينکه صبا سقوط کند آن را به استان ديگري واگذار کنند چرا که اين تيمداري صحيح نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها