کد خبر: ۲۰۶۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۲۸ شهريور ۱۳۹۰

رئيس بخش فارسي بي بي سي فارسي در گفتگو با ارگان رسانه اي سازمان سيا، به بازداشت 6 نفر از همكارانش در تهران واكنش نشان داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق صبا رئيس بخش فارسي بي بي سي پس از انتشار خبر بازداشت تعدادي از همكاران بي بي سي در تهران، ابتدا باشگاه خبرنگاران را به جرم اطلاع رساني درباره  اين خبر مورد حمله قرار داد اما در بخشي از گفتگوي خود كه با راديو فردا (ارگان رسانه اي سازمان سيا) انجام داده، در تناقضي آشكار به نوعي همكاري برخي از افراد در تهران با بنگاه سخن پراكني بي بي سي فارسي را تاييد كرده است.
 
اين مدير بي بي سي فارسي در بخش ديگري از اين گفتگو از اين نكته پرده برداشته كه برخي از تصاويري كه از سوي فعالان ايراني به فستيوال هاي بين المللي فرستاده مي شوند نيز در اختيار بي بي سي قرار گرفته است.
 
صادق صبا در اين گفتگو كوشيده است اينگونه وانمود كند كه بي بي سي فارسي هيچ همكار يا كارمندي در تهران نداشته كه حالا بازداشت شده باشد، اما در عين حال در بخشي از صحبت هايش با كدهايي كه مي دهد، نشان داده كه دقيقا مي داند چه كساني بازداشت شده اند و اين افراد چه همكاري هايي با بي بي سي داشته اند.
 
وي در عين حال اين سوال را مطرح كرده كه "باشگاه خبرنگاران اين خبر را از كجا آورده" و مدام بر اين سوال خود تاكيد مي كند؛ اما از پاسخ دادن به سوال افكار عمومي درباره هويت و نوع همكاري افراد بازداشت شده بي بي سي طفره رفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها