کد خبر: ۲۰۶۲۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
مدافع وسط گسترش فولاد گفت: «هم تیم بزرگی است و برای من افتخار بود که برای این تیم بازی کنم و شاگردی امیرخان را در این تیم هم تجربه كنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، دیروز خبر جذب یک مدافع وسط توسط استقلالی‌ها خیلی سریع در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها پیچید. خبری که به خاطر اطلاعات پايين استقلالي ها رسانه اي شده بود و سريعا هم رد شد. چرا که سید محسن حسینی در این فصل از رقابت‌ها برای دو تیم دیگر به میدان رفته است و استقلال نمی‌تواند از او در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

 

سید محسن حسینی در نیم فصل از تراکتور به گسترش پیوسته بود. حسینی حدود ۷ سال است که در تبریز و در سطح اول فوتبال کشور توپ می‌زند.  این مدافع وسط به سوال‌های او پاسخ داد كه در زير مي خوانيد:

 

* با وجود این که تیم‌تان در میانه جدول است از انگیزه کافی برای ادامه لیگ برخوردار هستید؟

- ما از پایین جدول خودمان را به بالا رساندیم و در ۳ بازی گذشته توانستیم امتیاز‌های لازم را کسب کنیم. ما از تیم‌های دیگر میانه جدولی امتیاز گرفتیم و توانستیم خودمان را به میانه جدول برسانیم و بالاتر از داماش و سایپا قرار بگیریم. با شرایط ایجاد شده همه چیز بسیار خوب است و روحیه تیمی ما هم عالي است.

 

* با خبرهایی که دیروز در مورد انتقالت به استقلال شنیده شد اسمت یک بار دیگر سر زبان‌ها افتاد.

- مشکل اسمی نداشتم که بخواهم با این خبرها روی زبان‌ها بیفتم. کسانی که فوتبالی هستند من را می‌شناسند. بقیه هم هر جور که نظرشان است برای من قابل احترامند. ۶ سال و نیم در سطح اول فوتبال کشور بوده‌ام. من در تیم تراکتورسازی هم پیش از این نیز حضور مستمر داشته‌ام  و در پارسال که تونی در تیم حضور داشت همه می‌دانند چه ناحقی در تیم اتفاق افتاد و ما نائب قهرمان شدیم. با این حال امسال هم که تراکتور قهرمان جام حذفی شد همه بازیکنان تیم گفتند این قهرمانی به من هم تعلق دارد. استقلال هم تیم بزرگی است و برای من افتخار بود که برای این تیم بازی کنم و شاگردی امیرخان را در این تیم هم تجربه كنم.

 

* اگر قلعه نویی استقلال را ترک نکند در پایان این فصل به استقلال خواهی رفت؟

- بحث تعلق خاطر به رنگ‌ها را که کنار بگذاریم امیر قلعه نویی کسی است که به فوتبال من خیلی بها داده. برای من افتخاری است که شاگردی ایشان را بکنم. در سالی که قلعه نویی به تراکتورسازی آمد به من اعتماد کرد و در یکی از حساس‌ترین پست‌ها به من بازی داد. من فوتبالم را مدیون ایشان هستم و اگر فصل بعد مرا بخواهد به تیم او خواهم رفت.

 

* اوضاع فوتبالی این روزهایت چگونه است؟

- خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود. فقط این تعطیلی که به وجود آمد کار را خراب کرد. تیم ما روی دور امتیاز گیری بود و با این وقفه‌ها استرس به روی تیم ما بیشتر از قبل شد. کش دادن لیگ فقط به تیم‌ها ضربه می‌زند و شاید بهتر بود با یک برنامه ریزی خوب و جامع تا قبل از سال نو کار لیگ را تمام می‌کردند. اینگونه دست کی‌روش هم برای انتخاب بازیکنانش برای جام‌جهانی بازتر می‌شد.

 

* با پیشنهادهایی که داری امکان اینکه فصل بعد را در گسترش ادامه دهی وجود دارد؟

- چرا که نه. گسترش تیم بسیار خوبی است و من هم ۷ سال است که در تبریز حضور دارم. راجع به آینده باید در آینده صحبت کرد. همین دیروز دیدید که ۲ ساعت همه جا پر شد از خبری که من به استقلال خواهم رفت. اما اين اتفاق نيفتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها